۰

سوپر اسمارت فون ضدآب Saygus V-Squared با قابلیت بوت دوگانه و برنده جایزه CES 2015

بازدید 1094

7836

Saygus شرکت مستقر در ایالت متحده است که طی چند سال اخیر خبری از آن شنیده نشده است، اما حالا با دستگاهی برگشته که خود آن را “سوپر اسمارت فون” نامیده است.

Saygus-V-Square-V2-04

این محصول تحت عنوان Saygus V-Squared (و یا نام دقیق تر V2)، با مواد و کاپوننت های ارزشمندی ساخته شده است، و تا حدودی دارای طراحی ناهموار می باشد. به اجرای اندروید Android 4.4 KitKat پرداخته و دارای قابلیت بوت دوگانه است که البته چیزی در مورد سیستم عامل دوم آن گفته نشده است، شاید ویندوزفون باشد.

Saygus-V-Square-V2-03

Saygus-V-Square-V2-01

V2 به مشخصه های ارزشمندی همراه شده که می توانیم به سنسور اثرانگشت در کنار راست دستگاه، تکنولوژی صوتی هارمن کاردن با پخش صدای سه بعدی، و دو اسلات کارت microSD تا مجموع ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خارجی اشاره کنیم. حافظه داخلی دستگاه ۶۴ گیگابایت می باشد، بنابراین شما در مجموع ۳۲۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی در این دستگاه در اختیار دارید. این دستگاه جدید از Wireless HD (معادل بیسیم HDMI) پشتیبانی کرده و دارای دوربین پشت ۲۱ مگاپیکسلی و جلوی ۱۳ مگاپیکسلی می باشد که هر دو دارای تثبیت کننده تصویر نوری هستند.

Saygus-V-Square-V2-06

به گفته شرکت Saygus، این محصول کاملا ضدآب است، هرچند به امتیاز IP دستگاه اشاره ای نشده است. از دیگر مشخصه ها می توانیم به نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل، بلستر IR، پردازنده چهار هسته ای ۲٫۵ گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون ۸۰۱)، سه گیگابایت رم و باتری ۳۱۰۰mAh با امکان شارژ بیسیم و عملکرد مشابه باتری ۴۵۰۰mAh اشاره نماییم.

Saygus-V-Square-V2-05

زمان دقیق عرضه و قیمت دستگاه مشخص نشده است، اما گفته شده که این تلفن توانسته جایزه ابداع در CES 2015 را از آن خود نماید، که احتمالا این مراسم در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

Saygus-V-Square-V2-07

منبع : phonearena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.