۰

مایکروسافت با شرکت چینی Coship Mobile همکاری خواهد نمود

بازدید 1016

xMicrosoft_logo_Artsy.jpg.pagespeed.ic.h6oduTrOBB

مایکروسافت امروز و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون کمپانی چینی Coship Mobile را به عنوان تازه ترین همکارش در زمینه تولید محصولات سخت افزاری مبتنی بر اکو سیستم موبایلی خود معرفی نمود.

ردموندی ها در همین رابطه در بیانیه ای رسمی آورده اند:

مایکروسافت تلاش دارد به صورت نزدیک با کمپانی های سازنده محصولات سخت افزاری همکاری نماید تا جایگاه ابزارهای موبایلی مبتنی بر ویندوز را ارتقا دهد. یکی نمونه از این همکاری ها قرار دادی به حساب می آید که اخیراً با کمپانی Coship Mobile منعقد گشته است، شرکت مذکور به تازگی اولین محصول خود بر اساس ویندوز فون ۸.۱ را با عنوان BVC X1 با پشتیبانی از ۴G LTE ارائه کرده.

مایکروسافت همچنین اطلاعاتی را در رابطه با برنامه های دیگر همکار چینی خودش یعنی کمپانی K-touch در رابطه با محصولات ویندوز فونی اعلام نموده، این شرکت از ماه می ۲۰۱۴ همراهی خودش با ردموندی ها در مسیر یاد شده را آغاز کرده است. در اطلاعات منتشر شده آمده:

مایکروسافت با کمپانی K-touch وارد همکاری گشته تا این شرکت دو موبایل ویندوز فونی جدید با عناوین K-touch 5757A و K-touch E8 را ارائه نماید. مدلی که در ابتدا نامش ذکر شده مجهز به نمایشگری ۵ اینچی خواهد بود و از پردازنده ی چهار هسته ای کوالکام بهره خواهد برد.

از دیگر همکاران ردموندی ها به ایسر و محصولات جدیدش که دیروز در MWC معرفی شدند، کمپانی اهل انگلستان Kazam و موبایل های تازه اش و همینطور برند هندی XOLO نیز اشاراتی صورت پذیرفته است.

چری موبایل نیز یک شرکت دیگر ساکن در فیلیپین به حساب می آید که تعدادی تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون را ارائه نموده و مایکروسافت در همین رابطه می گوید بسیار خوشحال می شویم تا معرفی نسل بعدی محصولات آنها یعنی موبایل های ۵ اینچی Alpha Neon و ۶ اینچی Alpha View را در MWC امسال شاهد باشیم.

در مجموع اهالی ردموند با ۲۵ تولید کننده ی سخت افزاری همکاری دارند که این شرکتها طی سال گذشته ۳۱ محصول ویندوز فونی را به بازار عرضه کرده اند، اینفواگرافیکی نیز در همین رابطه انتشار یافته که می تواند در انتهای مطلب آن را مشاهده نمایید.

MS-OEM-World-Map-Partners

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.