۰

گوشی زد تی ای اکسون ۷ مینی در ایفا ۲۰۱۶ معرفی شد

بازدید 4322

امروز علاوه بر سونی، هواوی و اچ‌تی‌سی، کمپانی چینی زدتی‌ای نیز در جریان ایفا ۲۰۱۶ از گوشی جدید خود به نام Axon 7 mini رونمایی کرد. گفته می‌شود این گوشی برخلاف نام خود، از نظر ظاهری و مشخصات فنی خیلی شبیه یک محصول مینی نیست.

0a366fa1-c674-448f-b36d-a23ea6d33b7f

همان طور که پیشتر اعلام شده بود، کمپانی زد‌تی‌ای در جریان برگزاری رویداد ایفا ۲۰۱۶ برلین از گوشی اکسون ۷ مینی رونمایی کرد. این گوشی از نظر ابعاد نمایشگر نسبت به اکسون ۷ اصلی ۰.۳ اینچ کوچکتر است و ارتفاع آن ۴ میلی‌متر، عرض آن ۴ میلی متر و وزن آن نیز ۲۲ گرم کمتر شده است. به نظر می‌رسد این گوشی خیلی شبیه یک محصول مینی نیست ولی به راحتی از جیب خارج می شود!

قیمت خرده‌فروشی این محصول خارج از بازار آمریکا ۲۹۹ یورو در نظر گرفته شده است که برای یک محصول زیبا با نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی برای طرفداران گوشی‌های زیبا و مبتنی بر سیستم صوتی قدرتمند، معقول به نظر می‌رسد. اگر به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم نیازی ندارید، اکسون ۷ مینی را از دست ندهید.

این گوشی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، و سیستم صوتی HiFi، دو اسپیکر استریو در جلوی گوشی و اندروید ۶ مارشمالو مجهز شده است. روی این گوشی از شیشه‌ی منحنی ۲٫۵D و بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی استفاده شده است و زد‌تی‌ای یک باتری ۲۷۰۵ میلی آمپر ساعتی را برای اکسون ۷ مینی در نظر گرفته که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

این گوشی از ماه جاری میلادی وارد بازار روسیه، آلمان، اسپانیا، لهستان، ژاپن، استرالیا، هند و عربستان سعودی می‌شود و سپس نسخه‌ی آنلاک آن با قیمت ۳۰۰ دلار در دیگر بازارهای دنیا به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.