۰

با Scarlet-W آشنا شوید؛ دوربین تازه شرکت Red با قابلیت فیلم برداری ۵K

بازدید 943

به لطف دوربین جدیدی که توسط شرکت Red معرفی شده، دیگر فیلم برداری و ساختن آگهی های بازرگانی با کیفیتی مشابه به آثار دیوید فیشر (کارگردان مطرح آمریکایی) و پیتر جکسون فیلم ساز سرشناس اهل نیوزیلند یک رویا نخواهد بود.شرکت رد چندی پیش دوربین Scarlet-W و مدل تک رنگ آن را با قیمت ۹۹۵۰ دلار معرفی کرد که قادر است به لطف حسگر اختصاصی دراگون خود (محصول شرکت Red) تصاویری با کیفیت ۵K و فرمت RAW و همچنین ۲K ProRes بگیرد.

با Scarlet-W آشنا شوید؛ دوربین تازه شرکت Red با قابلیت فیلم برداری 5Kاین دوربین یک کیلو و نیمی همچنین می تواند در حالت فیلم برداری ۵K واید، تصاویر اسلو موشن را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، در حالت ۴k با نرخ ۱۵۰ فریم بر ثانیه و با رزلوشن ۲K با نرخ ۳۰۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

مدل معرفی شده چیزی مابین مدل گران ۶K Epic است که با برچسب قیمت ۲۹ هزار دلاری در ویترین فروشگاه ها خودنمایی می کند و همچنین مدل اخیرا معرفی شده Raven که قیمتی برابر با ۵۹۵۰ دلار دارد.

Jared Land یکی از مدیران شرکت Red در مصاحبه اش با نشریه ای به نام No Film School اعلام داشت که Raven برای استفاده همراه با پهپادها طراحی شده در حالی که  Scarlet-W یک دوربین اقتصادی با کارکردهای معمول است.

وی در ادامه اظهار داشت: همه دوربین های ما [البته جدیدترین مدل ها] حسگر دراگون را در خود دارند تا فرایند قطع فیلم و چسباندن سکانس های مختلف به یکدیگر به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

گفتنی است که برخلاف مدل های قبلی، دوربین های سری اسکارلت قابلیت آپگرید شدن به مدل Scarlet-W را ندارند با این همه، مالکان حسگر اسکارلت دراگون قادر خواهند بود که با تخفیف ۲۵۰۰ دلاری یک پکیج کامل تجهیزات کانن یا نیکون (با قیمت ۱۲۰۰۰ دلار به جای ۱۴۵۰۰ دلار) را دریافت نمایند و همچنان مدل قبلی خود را هم داشته باشند.

قیمت های تعیین شده قطعا با استقبال شرکت های تولید کننده فیلم و همچنین کمپانی های اجاره دهنده تجهیزات فیلم برداری روبرو خواهد شد، با این همه تردیدی نیست که دوربین الکسا از گروه Arri و دیگر مدل های آن بیشتر در صنعت ساخت فیلم محبوبیت و شهرت دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.