۰

اپلیکیشن فوق العاده + Piano برای یادگیری نواختن پیانو

بازدید 1055

اگر همیشه پیانو ساز محبوبتان بوده، اما هیچ گاه فرصت یادگیری نواختنش را نداشته اید، با اپلیکیشن  + Piano می توانید اولین قدم هایتان برای نوازندگی آن را با جدیت بردارید.

+ Piano شبیه ساز بسیار دقیقی از پیانوست با کلاویه های کامل، که می توانید به راحتی و با سوایپ بین قسمت های مختلفش جابجا شوید، تک تک نت ها و آکوردها را بنوازید و حتی آهنگ هایتان را با آن ضبط و برای مسترینگ به نرم افزارهای تخصصی آهنگسازی انتقال دهید. و تمام این امکانات در + Piano به رایگان در اختیارتان قرار گرفته.

11-3

یکی از مهم ترین اهداف این اپ، آموزش نواختن پیانو برای افراد مبتدی است. حتی اگر پیانو را لمس نکرده یا نت خوانی هم بلد نباشید، + Piano به صورت قدم به قدم مثل یک معلم دلسوز نواختن قطعه های مشهور پیانو (از ساده گرفته تا مشکل ترین ها) را به شما آموزش می دهد و بد نیست بدانید که بیش از ۵۰ هزار آهنگ را می توانید در آرشیو عظیم + Piano برای این کار در اختیار داشته باشید.

همانقدر که این اپ می تواند برای نوازندگان آماتور مفید و مثمر ثمر باشد، نوازندگان حرفه ای هم می توانند با داشتن آن روی موبایل و تبلت، همیشه یک پیانوی کامل مجازی را با خود به همراه داشته باشند.

12-1

+ Piano از مالتی تاچ پشتیبانی می کند، بنابراین آکوردها را می توانید مثل یک پیانوی واقعی در آن بگیرید. پشتیبانی از فرمت های midi. و kar. (کارائوکه) هم امکانی فراهم کرده تا هر فایلی با این دو فرمت در آن قابل بارگذاری و حتی ویرایش باشد.

تنظیمات کامل حجم صدا، تنظیم سرعت و ویبراسیون نت ها هم مناسب کار با رکوردر + Piano هستند؛ رکوردری که هم می توانید تک نوازی هایتان را با آن ذخیره کرده و هم از طریق بلوتوث یا وای فای، با دیگر دوست نوازنده تان یک دوئت دلنشین را به اجرا گذاشته و ضبط کنید.

13-1

+ Piano با وسواس زیادی برای تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده، و در حالت تمام صفحه اجرا می شود تا حواشی تصویر مزاحم نوازندگی تان نشوند. ضمنا طرفداران استفاده از قلم نیز می توانند S-Pen ها را هم برای نوازندگی در این اپ به خدمت بگیرند.

14

اپلیکیشن + Piano ( که قبلا Pianist HD نام داشت) بدون شک بهترین و دقیق ترین شبیه ساز پیانوست که برای پلتفرم اندروید منتشر شده. این اپ رایگان است و همین حالا می توانید از گوگل پلی دانلودش کنید.

  • + Piano
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : rubycell
  • سیستم عامل : اندروید
  • حجم : ۱۱٫۷ مگابایت

 

 

گوگل پلی

کافه بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.