۰

اپلیکیشن های ارزشمند برای کاربران اندروید با دسترسی روت

بازدید 1440

ad178b2914f200f2125e1e10c5f607c1_L

هنگامی که صاحب یک ابزار هوشمند یا به عبارتی سیستم عامل دار می شویم، برایمان خوشایند است اگر بتوانیم در ساختار نرم افزاری آن دست برده و با وارد نمودن طرح، رنگ و دیگر موارد دلخواه، فضایی مناسب و متناسب با روحیات و خواست خود را در محیط کاربری شکل دهیم. در دنیای اندروید دامنه دستکاری ها از موارد ساده ای همچون تغییر پس زمینه، زنگ گوشی، اندازه فونت و مانند اینها آغاز شده و در نقطه اوج خود به دستکاری هایی بنیادی ختم می شود که صرفا با روت (root) نمودن سیستم عامل ممکن است. در ادامه به اپلیکیشن هایی خواهیم پرداخت که با حضور خود ارزش های واقعی دسترسی روت را بهتر به ما نشان می دهند. پیش از آغاز، روت نمودن اندروید چیزی نیست جز فراهم کردن دسترسی ادمین (admin) در درون این سیستم عامل، که در نتیجه آن دست ما برای تغییر و تحول بسیار باز می شود. این رهایی و آزادی بهای خود را داشته و می تواند به قیمت آسیب رسانی جدی به اندروید تمام شود. پس فکر خوبی است پیش از شروع کار از داده های ارزشمند خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

Xposed

Xposed

 Xposed ابزاری است قدرتمند که به شما اجازه می دهد از قابلیت های دوست داشتنی درون کاستوم رام های مختلف لذت ببرید، بی آنکه نیازی به نصبشان داشته باشید. این قابلیت ها به شکلی دسته بندی شده در ماژول های مختلف جای گرفته اند که قابل دانلود و فعال سازی هستند. Xposed را در گوگل پلی نخواهید یافت و می توانید آن از وبسایت سازنده اش به آدرس http://repo.xposed.info دریافت نمایید.

Device Control

Device Control

 همانطور که از نام آن پیداست، Device Control ساخته شده تا به شما کنترل بهتر و طبیعتا بیشتری را نسبت به حالت نرمال بر روی دستگاه اندرویدیتان بدهد. به کمک این اپلیکیشن می توانید قدرت ویبره، فرکانس CPU و GPU، دمای رنگ صفحه نمایش و موارد متنوع و بسیار دیگری را تغییر دهید.

Root App Delete

Root App Delete

 یکی از اصلی ترین دلایل کاربران برای روت نمودن اندروید، رهایی از بند اپلیکیشن های بیهوده ای است که توسط سازنده دستگاه بر روی آن ریخته شده و وظیفه ای جز به هدر دادن منابع سیستم ندارند! Root App Delete شما را قادر می سازد خود را از شر این اپلیکیشن ها رها سازید؛ به ویژه آنهایی که پاک نمودن و یا از کار انداختنشان به طور معمول و در حالت روت در دسترس نیست.

FolderMount

FolderMount

فضای ذخیره سازی ناکافی و کمبود آن از دسته مواردی است که بسیاری از ما با آن سر و کار داشته ایم. متاسفانه گیگابایت های اضافی microSD هم همیشه راه گشا نبوده و هستند اپلیکیشن هایی که علاقه ای به انتقال داده های خود به حافظه جانبی ندارند. خوشبختانه FolderMount آماده است تا به کمک آمده و حافظه ارزشمند داخلی را از بند اپلیکیشن ها رها سازد.

Free WiFi Password Recovery

Free WiFi Password Recovery

 صرفا جهت شفاف سازی؛ این اپلیکیشن ابزاری برای هک نمودن پسورد Wi-Fi نبوده و صرفا پسوردهای ذخیره شده بر روی دستگاهتان را به شما نشان می دهد. وجودش برای زمانی که پسورد را فراموش کرده اید ارزشمند خواهد بود.

DiskDigger

DiskDigger

دلیل وجودی DiskDigger بازیابی عکس و فیلم هایی است که به هر دلیل پاک شده اند، صرف نظر از اینکه مکان ذخیره سازی آنها حافظه داخلی باشد یا حافظه جانبی. نسخه Pro این اپلیکیشن قادر است هر فایلی را بازیابی نماید.

Greenify

Greenify

Greenify ابزاری ارزشمند است که می تواند عمر باتری و عملکرد دستگاه را بهبود بخشد. روش کار آن نیز اینگونه است که اپلیکیشن های بلااستفاده را به صورت اتوماتیک hibernate می کند.

App Ops

App Ops

گاهی پیش می آید که دلتان می خواهد اپلیکیشنی را امتحان کنید، اما با مشاهده لیست بلند بالای مجوزهایش پا پس می کشید. App Ops به شما کمک می کند تا لیست مجوز ها را به دلخواه خود تغییر دهید.

Titanium Backup

Titanium Backup

Titanium Backup یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پشتیبان گیری درون پلی استور است. به کمک آن می توانید به آسانی یک نسخه پشتیبان از اپ ها و داده هایشان (حتی اپلیکیشن های حفاظت شده و سیستمی) تهیه نموده و داده های حافظه جانبی خود را نیز به لیست پشتیبان گیری بیافزایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.