۰

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ تا ۳ ماه دیگر عرضه خواهد شد

بازدید 955

دونالد ترامپ بعد از تبعید از شبکه‌های اجتماعی مانند (فیس بوک و توییتر) تصمیم گرفته تا شبکه اجتماعی خودش را راه اندازی کند و آنطور که پیداست تا ۳ ماه دیگر آماده استفاده خواهد بود. طبق اعلام خبرگزاری Deadline، جیسون میلر (دستیار ترامپ) به فاکس نیوز اعلام کرده که رئیس جمهور سابق سرویس “رسانه اجتماعی” خود را طی “دو تا سه ماه” آینده راه اندازی خواهد کرد. میلر درمورد اینکه این پلتفرم چه چیزی را به همراه دارد چیز خاصی نگفت اما اصرار داشت که این شبکه اجتماعی “تعریف جدیدی از شبکه‌های اجتماعی” است و ده‌ها میلیون نفر را به خود جذب خواهد کرد.

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ چه استفاده‌ای خواهد داشت؟

شبکه اجتماعی ترامپ برای محافظه کارانی که معتقدند شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایدئولوژی‌های راست گرایانه مغرضانه عمل می‌کنند، مکانی امن محسوب خواهد شد. شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند Parler و MeWe ادعا می‌کنند که با سیاست‌های جدید شبکه‌های اجتماعی کاربران بیشتری به آن‌ها جذب شده‌اند. زیرا برخی از طرفداران محافظه کار به دنبال شبکه‌هایی هستند که کمترین سخت گیری را داشته باشند. حال اینکه ترامپ بتواند زیرساخت‌های مورد نیاز خود را بدست آورد یا نه، داستان دیگری است.

خبرگزاری Deadline خاطرنشان کرد که شرکت‌های Shopify و Stripe به دنبال شورش در پایتخت ایالات متحده تجارت با ترامپ را متوقف کردند و ارائه دهندگان اصلی خدمات ابری مانند آمازون یا مایکروسافت هم ممکن است تمایلی به ارائه پشتیبانی به ترامپ را نداشته باشند. ممکن است ترامپ مجبور باشد به شرکای کوچک یا خارجی در زمینه فناوری اعتماد کند و حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد، هیچ تضمینی وجود ندارد که این افراد بتوانند آن مقدار پشتیبانی که رئیس جمهور سابق آمریکا می‌خواهد را فراهم کنند.

با اخراج ترامپ از شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیسبوک و همچنین حذف شبکه‌هایی که به او کمک کرده‌اند، وضعیت پیچیده‌ای در زمینه حریم خصوصی و مسائل مرتبط با آن روی داد. تنها باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.