۰

فندک هوشمندی که به شما در ترک سیگار کمک می‌کند

بازدید 1469

quitbit-parsish

شما چه راهکارهایی را برای ترک سیگار پیشنهاد می‌کنید؟ محدود کردن تعداد سیگارها در طول روز؟ به همراه نداشتن فندک تا هر زمان دلتان خواست نتوانید سیگار را روشن کنید؟ استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص ترک سیگار که تعداد سیگارهایتان را در آن وارد می‌کنید؟ اگر گجتی بود که در ترک سیگار به شما کمک می‌کرد عالی می‌شد، نه؟

کویت‌بیتیک فندک هوشمند است که با اتصال به گوشی هوشمندو یا به صورت مستقل با استفاده از صفحه‌نمایش تعبیه شده روی آن، می‌توانید تعداد سیگارهایتان را بشمارید، گراف آن‌ها را در طول روز، هفته، ماه یا سال ببینید، هزینه‌ای که برای خرید سیگار متحمل شدید را مشاهده و با ماه‌های قبل مقایسه کنید و یا روشن شدن فندک را محدود به ساعات خاصی از روز کنید!

در کویت‌بیت از همان المنتی استفاده شده که در فندک ماشین استفاده می‌کنند و این قابلیت را دارد تا تعداد سیگارهایی که روشن می‌کنید را شمرده و بر روی نمایشگر بدنه‌اش به همراه زمان آخرین سیگاری که روشن کرده‌اید نمایش دهد. همچنین امکان استفاده از برچسب‌های نیکوتین و سیگارهای الکترونیکی هم وجود دارد. استفاده از اپلیکیشنالزامی نیست و این فندک بدون اپ نیز کامل کار می‌کند اما با استفاده از اپلیکیشن مخصوص کویت‌بیت می‌توانید مشخص کنید که خودتان سیگار را کشیدید، با دوستانتان شریک شدید و یا اصلا فندک را به دیگری قرض داده بودید.

کویت‌بیت توسط دو دوست که قصد ترک کردن سیگار را داشتند ساخته شده. این دو نفر هر روز از یکدیگر تعداد سیگارهایی که در آن روز دود کرده‌اند را می‌پرسیدند، کم‌کم پی بردند این روش، روش مناسبی برای ترک سیگار نیست و باید دنبال راه حل خودکاری برای حساب کردن تعداد سیگارهایشان باشند. آن‌ها معتقدند اگر بتوانید آمار دقیق نخ‌هایی که دود می‌کنید را داشته باشید، به راحتی می‌توانید تعداد آن‌ها را کمتر کنید. اپ‌های بسیار زیادی در مارکت‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تعداد سیگارهایتان را در روز ثبت کنید اما هیچکدام این کار را به صورت خودکار انجام نمی‌دهند.

کویت‌بیت مانند گجت‌های ورزشی که به بهتر و بیشتر ورزش کردن شما کمک می‌کنند است، اما با این تفاوت که مخصوص ترک و یا کم کردن سیگار است.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://quitbitlighter.com/” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.