۰

چه چیزی پرینتر Samsung SL-M2020W را خاص کرده است

بازدید 1022

شاید در لیست بسیاری از فروشگاه ها بتوانید انواع و اقسام پرینتر ها را پیدا کنید اما مطمئن هستید که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. هنگام خرید بیشتر افراد چه برای استفاده تجاری یا اداری، از پرینتر های لیزری سوال می کنند و به دنبال برترین تکنولوژی های روز دنیا در مورد این سخت افزار هستند! شاید این روزها هنگام سوال از پرینتر نام Samsung SL-M2020W  هم به گوشتان بخورد! پس خوب است معایب و مزایای آن را بدانید!

SL-M2020W_005_Dynamic_Ice-Gray_2-300x300

مزایا :

این پرینتر کوچک نسبتا سریع است وویژگی های مختلفی دارد از جمله Wi-Fi ، سازگاری با NFC  وقابلیت پرینت گرفتن از دستگاه های موبایل اندروید و iOS.

معایب :

تونرجایگزین کارتریج آن ، بسیار گران است و هزینه ای معادل یک پرینتر دارد.

از نظر قیمت این پرینتر ، بهترین پرینتر لیزری است که دراین محدوده ی قیمت می توانید بخرید. هنگامی که شما به خرید یک پرینتر فکر می کنید برند  “Samsung” ، اولین برندی نیست که به ذهنتان بیاید. اما با توجه به این واقعیت که ورود پرینترM2020W ، یک پرینتر لیزری که قابلیت wifi دارد  که از نظر قیمت اندکی از پرینترهای با کارتریج جوهری نظیر HP ، Canon ، Epson  و پرینتر های هم سطح آن ها بیشتر است. این مدل از پرینتر سامسونگ برای کاربردهای ساده مناسب است. این پرینتر سیاه و سفید که در آن است برای یک اقتصاد و تولید و نه یک عملکرد خلاق و طراحی cutting-edge مناسب است.

گفته می شود که Samsung SL-M2020W ، دارای راه اندازی بسیار ساده تری نسبت به سایر رقیبانش است و ویژگی  های قابل توجهی مثل اتصال wifi   و توانای پرینت گرفتن از دستگاه های موبایل اندروید و iOS دارد( و سازگاری با NFC در آینده ). با این حال بهترین ویژگی آن قیمتش است. SL-M2020W  را می توانید در آمریکا بصورت آنلاین با قیمت ۶۵ دلار و در استرلیا به قیمت ۷۹ دلار خریداری کنید. در انگلستان نسخه ی عامه پسند A4 ، SL-M2022W  چیزی در حدود ۵۹ دلار ارزش دارد. که از نظر قیمت حدود ۳۵ درصد کمتر از رقیبانی مثل hp  با قابلیت های مشابه است.

index

بهترین عملکرد در یک بسته ی کوچک

این پرینتر به تنهایی واقعا جمع و جور است و در فضاهای کوچک واقعا خوب کار می کند مثل گوشه ی یک میز یا در یک دفتر. ابعاد آن عبارتند از ۸٫۵ اینچ در۱۳٫۱ اینچ و ۷ اینچ ارتفاع دارد. بنابراین برای گذاشتن درقفسه ی کتاب نیز مناسب است. کابل برق این پرینتر بسیار طولانی است و بنابراین شما می توانید آن را روی زمین و دور از دید بقیه قرار دهید. این می تواند یک ایده ی خوب باشد چون پرینتری نیست که زمان زیادی برای طراحی آن صرف شده باشد در واقع پسر کوچک خانواده ی پرینترهاست.

شما می توانید بوسیله ی کابل USB آن را به کامپیوتر ، تبلت و یا گوشی های هوشمند متصل نمائید. از طریق اتصال بی سیم با مشارکت یک روتر وایرلس یا بوسیله ی قابلیت NFC موبایل های اندروید برای پرینت گرفتن موبایلی. دارندگان iOS نیز نگران نباشند چون SL-M2020W ، می توانند با فعال کردن AirPrint ، ازاطلاعات موجود در گوشی iPhone  و آیپدشان بصورت وایرلس پرینت بگیرند. این چاپگر همچنین با CloudPrint سازگار است. به این معنا که می تواند از هر دستگاهی که دارای یک نسخه از مرورگر کروم است ، پرینت بگیرد. هر پنجره ویندوز دارای یک دکمه ی پرینت کوچک درنوارابزارمخصوص پرینت گرفتن از دستگاه هایی است که اتصال Cloud Print  را می پذیرند و برای این که همه نوع تلفن همراه را پوشش دهد سامسونگ یک اپلیکیشن کاربردی برای MobilePrint خودش مخصوص اندروید و IOS سفارش داده است.

برای استفاده از این پرینتر بوسیله ی کامپیوتر ، شما نیاز به یک نرم افزار دسکتاپ دارید که بسته به سیستم عامل تان می توانید آن را بر روی ویندوز ، مک و لینوکس نصب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید. اگر درایور مورد نیاز کامپیوترتان بر روی سی دی ای که همراه دستگاه است نبود می توانید آن را دانلود کنید. این نرم افزار می تواند بصورت خودکار ، نرم افزار مدیریت آسان پرینتر را نصب نماید وتنظیمات را کنترل نماید وپروفایل های سفارشی برای انواع مختلف پرینت بسازد. همچنین باید به توانایی های متخصصان IT برای مانیتور کردن با استفاده از مدیریت توجه داشته باشید.

درنهایت ، پرینتر دارای یک دفترچه راهنمای بسیاربزرگ برای راهنمایی شما در طول راه اندازی است که بعید می دانم که به آن نیاز پیدا کنید چون بسیار ساده است. فقط متصل کردن چاپگر به شبکه ی بی سیم ممکن است اندکی مشکل باشد که دکمه ای در بالای چاپگر وجود دارد که در تنظیمات وایرلس محافظت شده (WPS) ، به شما بسیار کمک می کند هنگامی که بخواهید به یک روتر متصل شوید در غیر اینصورت هنگامی که بخواهید به منابع متعدد متصل شوید ، توضیحات آن در دفترچه ی راهنما وجود دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.