۰

شارپ تلفن هوشمند Aquos ZETA SH-03G را معرفی کرد

بازدید 1057

mv_01

محصول جدید شارپ ظاهراً یکبار دیگر می خواهد با نسبت عجیب ابعاد بدنه به نمایشگرش سایر رقبا را به چالش بکشد. موبایل Aquos ZETA SH-03G که اندازه ای جمع و جور تر در قیاس با پرچمدار کره ای ها یعنی گلکسی اس ۶ دارد موفق شده تا نمایشگری ۵.۵ اینچی را در درون خود جای دهد.

صفحه نمایش مذکور دارای رزولوشن ۱۰۸۰P است و از تکنولوژی خانگی IGZO خود شارپ بهره می برد که سبب می شود نمایشگر در هنگام نشان دادن تصاویر ثابت نیازی به بالا بردن میزان refresh rate نداشته و در نتیجه مصرف باتری اش در قیاس با سایر تکنولوژی های صفحه نمایش به شکل معقولی کاهش یابد. ناگفته نماند که موبایل مورد بحث دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Aquos ZETA SH-03G به آخرین و قوی ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ تجهیز گشته و با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه می شود. دوربین اصلی این موبایل با گشودگی دهانه لنز f/1.9 کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی را فراهم می کند و ضمناً دارای لرزشگیر اپتیکال نیز هست.شارپ می گوید با چنین دوربینی که لنز آن تحت لیسانس Ricoh قرار دارد می توانید با کیفیت ۴۸۰P، ویدئوهای اسلوموشنی با نرخ ۲۱۰ فریم بر ثانیه تهیه نمایید. پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی DTS نیز از دیگر مشخصه های اسمارت فون مورد بحث محسوب می شود، ضمن اینکه دستاورد جدید ژاپنی ها در پشت خود یک حسگر اثر انگشت را نیز جای داده است.

در نوار فلزی که اطراف بدنه ی موبایل را فرا گرفته یک ردیف LED گنجانده شده که کاربر می تواند رنگ آنها را بر حسب موسیقی که گوش می دهد و یا اعلانات مختلف دریافتی سفارشی سازی نماید.

Aquos-SH-03G

Aquos ZETA SH-03G به همراه اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با پوسته ای بسیار سبک و روان و مد ویژه ای که کار کردن با تلفن هوشمند توسط یک دست را ساده تر می سازد در اختیار کاربران قرار می گیرد و فعلاً فقط علاقه مندان ژاپنی می توانند آن را از طریق اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo تهیه نمایند ولی باید منتظر ماند و دید این محصول شارپ راه خودش را به سایر بازارهای جهانی نیز باز می کند یا خیر.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.