۰

میزو شریک نوکیا در تولید گوشی های هوشمند خواهد بود

بازدید 1010

نوکیا اعلام کرده که به محض این که از نظر قانونی مانعی وجود نداشه باشد به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد که این امر در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ رخ خواهد داد. گفته می‌شود شریک نوکیا در راه بازگشت به این صنعت، کمپانی چینی میزوخواهد بود.قرارداد خرید بخش Devices and Services نوکیا توسط مایکروسافت دارای بند غیر رقابتی است که در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ منقضی می‌شود. از آن تاریخ به بعد نوکیا می‌تواند فعالیت خود را تحت برند نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند از سر بگیرد.

66bd07f447f7acfdf2569e7e54cff08a_XL

نوکیا در بیانیه‌ای که در روز دوشنبه صادر کرد گفته بود که به دنبال یک شریک با کلاس جهانی برای تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های با برند نوکیا است. علاوه بر این پشتیبانی از مشتریان نیز بر عهده شریک نوکیا خواهد بود. تحت این شراکت، نوکیا مسئول طراحی و فناوری‌هایی است که گوشی‌های تحت برندش را از رقبای حاضر در بازار متمایز می کند. حالا سوال اصلی این است که کدام شرکت بعنوان شریک نوکیا معرفی خواهد شد؟

روز سه شنبه میزو در یکی از شبکه‌های اجتماعی بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند را تبریک گفت.  کمی بعد در همان روز میزو پست دیگری را منتشر کرد که عدد ۷۱۶ را نشان می‌دهد که در واقع  تاریخ میلادی روز پنجشنبه (همین فردا) است. در زیر این عدد ۱۱۱۰ هم دیده می‌شود که ما را به یاد نوکیا ۱۱۱۰ می‌اندازد که با ۲۵۰ میلیون دستگاه یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ  لقب گرفته است.

آیا میزو همان شریک دارای کلاس جهانی است که نوکیا بدنبال آن می‌‌گردد؟ اوایل امسال بود که میزو خبر از معرفی گوشی هوشمندی با نام MX4 Supreme‌ داد که با نام میزو و طراحی نوکیا به بازار خواهد آمد که البته هنوز در انتظار معرفی آن هستیم و سرنوشت این گوشی هنوز نامعلوم است. اما شاید ۷۱۶ مفهوم دیگری هم داشته باشد. این عدد می تواند به معنی ماه جولای در سال ۲۰۱۶ باشد که در واقع زمان رها شدن نوکیا از موانع قانونی قرارداد با مایکروسافت و اعلام رسمی تیم شدن این دو شرکت با هم خواهد بود. باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم آیا با توجه به پست ۷۱۶ میزو شاهد اتفاقی در این روز خواهیم بود؟

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.