۰

گوشی Microsoft Lumia 430

بازدید 994

حدود یک هفته پیش بود که مایکروسافت گوشی جدید ویندوز فونی خود موسوم به  Lumia 430 را معرفی کرد اما هنوز خبری از روز انتشار آن در دست نیست.  به احتمال زیاد در همین هفته یا هفته آتی این گوشی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

Microsoft Lumia 430

این گوشی هوشمند تحت سیستم عامل Windows Phone 8.1 کار می کند. مایکروسافت این بار این گوشی را در ابعاد کوچکی به اندازه ی ۲۰٫۵ x 63.2 x 10.6  میلی متر طراحی کرده است که وزن حاصل از اجزا ۱۲۸ گرم می باشد. مایکروسافت قصد داشته بک گوشی خوش دست را طراحی کند!

Microsoft Lumia 430

نمایشگر LCD این گوشی ۴ اینچ اندازه دارد که رزولوشن پایینی دارد و این موجب شده تراکم پیکسلی این گوشی ۲۳۳ پیکسل در اینچ باشد که این رقم اصلا جالب نیست!

Microsoft Lumia 430

با این حال نمایشگر مولتی تاچ است و از حسگر های مجاورتی و نوری نیز بهره مند است.

از طرفی این گوشی دارای یک دوربین عقب ۲ مگاپیکلی و یک دوربین جلوی ۰٫۳ megapixels VGA است که داده ها بیانگر کیفیت اند! از همه مهم تر اینکه این گوشی متاسفانه از فلش نیز برخوردار نیست.

Microsoft Lumia 430

این گوشی دارای یک پردازنده ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 200 8212 است که با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز به پردازش داده ها می پردازد.

هر چند از نظر پردازنده مایکروسافت خوب عمل کرده اما از نظر میزان حافظه رم، انتخاب جالبی نداشته است. حافظه رم این گوشی ۱ گیگابایتی است که در کنار حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به کار خود ادامه می دهد. پردازش گرافیکی این گوشی بر عهده پردازنده ی Adreno 302 است.

Microsoft Lumia 430

دوست داران می توانند با توسعه دهنده های حافظه ای میزان حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۱۵۰۰  میلی امپر در ساعت است که ظرفیت جالبی نیست چرا که تنها تا ۱۲ ساعت می تواند از مکالمات مستمر شما پشتیبانی کند.

وب گرد ها می توانند از مرورگر Internet Explorer 11 در این گوشی بهره مند شوند.

Microsoft Lumia 430

بنظر می رسد که مایکروسافت قصد داشته با تولید این گوشی، کاربران، را با مزیت های سایر گوشی های خود آشنا کند. در واقع این گوشی تبلیغی برای سایر گوشی های مایکروسافت است!

این گوشی در رده ی متوسط به پایین از امکانات و کیفیت قرار دارد که بعید به نظر می رسد کاربران حرفه ای برای خرید آن اقدام کنند. البته تنها مزیت این گوشی این است که پردازنده ی خوبی دارد و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.