۰

مدیر کل پست استان اصفهان : ارتقای توسعه اشتغال بانوان با استفاده از زیرساختهای پست‌

بازدید 881

ارایه خدمات پستی توسعه مشاغل خانگی ، رونق کسب و کار و سلامت اجتماعی ، اقتصادی جامعه را بهمراه دارد.تفاهم نامه همکاری فی مابین پست استان اصفهان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان بمنظور ایجاد و توسعه ظرفیت و همکاری های مشترک در توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بانوان کار آفرین انجام شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان و اداره کل پست استان اصفهان با حضور فضلی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان و باقری مدیر کل پست استان همزمان با ۱۶شهریور ماه در استانداری اصفهان برگزار شد.‎

این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت ، توانمندی و تجارب طرفین در اجرای طرح های ملی اشتغالزایی ، از جمله طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بانوان کار افرین انجام شد .

باقری مدیر کل پست استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت :در راستای کاهش تردد های مردم پست استان اصفهان با توسعه سرویس های تجارت الکترونیک و بهره‌برداری از امکانات سکوی تجارت الکترونیک در موضوعاتی چون حمایت از کسب و کارها و مشاغل خانگی گام بلند و مهمی برداشــته است.

وی افزود :پست استان اصفهان دارای ظرفیــتها و امکانات فراوانی بــرای ایفای نقش موثر در توســعه مشاغل خانگی است .که راه ‌گشــای توسعه بسیاری از کسب و کارهای خانگی خواهد بود که علاوه بر تاثیر و رونق اقتصادی خانواده بر سلامت روحی ، روانی و اجتماعی خانواده ها نیز تاثیر گذار خواهد بود و تولید کنندگان از سرویس شتابدهی پست استفاده خواهند نمود.

مدیر کل پست استان بیان داشت :پست با داشتن شبکه توزیع مویرگی در سراسر کشور ، زیرساخت‌های لازم درتجارت الکترونیک ،در دوران کرونایی و با توجه به تغییر و تحولات در فعالیت اقتصادی و مشاغل خرد زنان تولید کننده به کمک آنها آمد تا با کاهش برخی هزینه‌ها و حذف واسطه ها زمینه رونق کسب و کار این قشر از تولید کنندگان را فراهم نماید .

باقری با اشاره به اینکه اصفهان دومین هاب بزرگ پستی در کشور می باشد افزود :استفاده از خدمات پستی می تواند در ارتقای شاخص های اقتصادی استان نقش مهمی را ایفا ء نماید .

فضلی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز ضمن تقدیر از خدمات پست استان اصفهان با اشاره به اهمیت تجارت الکترونیک در توسعه و رونق مشاغل خانگی به تفاهم نامه دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اصفهان با پست اشاره نمود و بیان داشت : با عملیاتی شدن این تفاهم نامه ضمن ایجاد زمینه های توسعه فروش محصولات تولیدی بانوان از بستر www.ebazar.post.ir با اختصاص فضای الکترونیکی در غرفه مجازی ebazar زمینه های لازم برای افزایش دانش و سواد فروش مجازی بانوان تولید کننده نیز مهیا می گردد .

و ی افزود ،برنامه ریزی در جهت توسعه پروژه های تجارت الکترونیک با بهره گیری از ظرفیت های پروژه شتابدهی پست نیز از مواردی است که در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است و انجام می شود.

وی یادآورشد: با اجرای این تفاهم نامه خرید و فروش را برای زنان تولید و عرضه کننده کم هزینه تر و برای متقاضیان و مشتریان با کاهش هزینه‌ها ی دستیابی به کالای مورد نیاز را جذاب تر می نماید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.