۰

شارژر سریع UCH12 با فناوری Quick Charge 3.0 و Pump Express+ 2.0 توسط سونی معرفی شد

بازدید 1263

اخبار زیادی را در مورد سونی دنبال کرده‌اید. این شرکت غیرقابل‌پیش‌بینی شده است. نمی‌توان گفت در روز آینده چه خواهد کرد. چه محصولی اضافه می‌شود یا چه محصولی از بازار کم؛ هر چه باشد، آن‌طور که اخبار می‌گوید و خود مدیران سونی بر روی آن تاکید، این شرکت قصد دارد تا بستر تولید اسمارت‌فون‌هایش را بازطراحی کند تا با قدمی محکم‌تر حضور خودش را در بازار ثابت کند. جدای از این بحث، شارژر جدید UCH12 این شرکت با فناوری‌های Quick Charge 3.0 کوالکام و Pump Express+ 2.0 مدیاتک می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ انرژی لازم برای ۵٫۵ ساعت استفاده را فراهم کند. در ادامه همراه باشید.

Sony-Quick-Charger-UCH12_3 Sony-Quick-Charger-UCH12_1 Sony-Quick-Charger-UCH12

جالب است بدانید شارژر جدید سونی با تمامی گوشی‌های مجهز به فناوری شارژ سریع کوالکام یا شارژر سریع مدیاتک سازگار خواهد بود. یک سر آن USB استاندارد و سر دیگر آن microUSB تعبیه‌شده است. فناوری Quick Charge 3.0 می‌تواند نسبت به نسل قبلی ۵ درصد بهینه‌تر عمل کند و باید اشاره‌کنیم که از فناوری هوشمند ولتاژ بهینه INOV برای تنظیم خودکار ولتاژ خروجی بین ۳٫۶ تا ۱۲ ولت استفاده می‌کند. درنهایت فناوری Pump Express مدیاتک که بیشتر توسط گوشی‌های چینی پشتیبانی می‌شود، قادر است تنها در ۳۰ دقیقه گوشی را ۷۵ درصد شارژ کند.

به نقل از منبع تنها سری Xperia X سونی از این فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند البته شما می‌توانید با خرید این شارژر بر روی الجی جی ۵ نیز بهره‌مند شوید. ابعاد این شارژر ۳۹ در ۲۲ در ۵۵ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۴۵ گرم است. امیدواریم به‌عنوان یکی از قسمت‌های مهم بر روی جعبه سری اکسپریا ایکس قرار داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.