۰

گوشی تایزنی سامسونگ زد ۳ معرفی شد

بازدید 1010

زد ۱ سامسونگ به لطف قیمت مناسب و البته تبلیغات برند سامسونگ توانست به فروش فراتر از حد تصور برای یک گوشی با سیستم‌عامل جدید تایزن دست یابد.  حالا سامسونگ در ادامه‌ی مسیر خود برای بهبود و به بلوغ رساندن گوشی‌های تایزنی، امروز گوشی‌ هوشمند زد ۳ که مدت ها شایعات زیادی پیرامون آن در محافل خبری مطرح بود را معرفی کرد.  درست مانند زد ۱، سامسونگ زد ۳ گوشی هوشمند تایزنی جدید غول فناوری کره جنوبی  هم طی مراسمی در هند معرفی شد. 

b9ad6219d1c4b37984591ebb27ca538a_XL

Z3 گوشی تایزنی ارزان قیمت دیگری مانند Z1 است؛ با این تفاوت که از نظر مشخصات سخت افزاری بهبود خوبی داشته. از نظر طراحی نمای جلوی زد ۳ شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد، ولی در قسمت پشتی شاهد دو انحنا در کناره‌های این گوشی  شبیه به آنچه که پیش از این در گلکسی نوت ۵ دیده بودیم، هستیم. این انحنا باعث می‌شود تا گوشی بهتر در دست قرار بگیرد؛ ضمن این که زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد.

زد ۳ سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی سامسونگ زد ۳ تعبیه شده است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند زد ۳ باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. ضمن این که ویژگی Ultra Power Saving  هم در زد ۳ وجود دارد.

سیستم‌عامل تایزن ۲.۳ روی این گوشی هوشمند نصب شده و در آینده نزدیک بروزرسانی نسخه ۲.۴ نیز برای آن عرضه می‌شود. از آنجا که زد ۳ در هند معرفی شده است نرم افزارهای My Galaxy و  Mix Radio بصورت رایگان برای آن ارائه شده‌اند.

گوشی هوشمند زد ۳ سامسونگ از همین ماه در هند برای فروش در رنگ‌های طلایی، سیاه و نقره‌ای  عرضه خواهد شد. هر چند قیمت این گوشی هوشمند مناسب به نظر می‌رسد، ولی از شبکه ۴G پشتیبانی نمی‌کند. برخی شایعات حاکی از این هستند که زد ۳ در بازارهای اروپا هم عرضه خواهد شد؛ هر چند موفقیت یا عدم موفقیت این گوشی هوشمند در بازارهای هند و بازار‌های نوظهور دیگر تاثیر مستقیمی بر عرضه زد ۳ در اروپا خواهد داشت.

نظر شما در مور جدیدترین گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.