۱

مایکروسافت سرفیس هاب را معرفی کرد

بازدید 2002

مایکروسافت از سرفیس هاب، نمایشگری ۸۴ اینچی با رزولوشن ۴K پرده برداری کرد. این شرکت ساعاتی پیش در بنرهای تبلیغاتی خود عنوان کرده بود که فصلی جدید برای مایکروسافت در راه است و گویی چنین نیز شده است.

210115brg3-1421865105-1

ردموندی ها در اول کنفرانس خود اعلام کردند که برنامه های جامعی برای ورود ویندوز به انواع سخت افزار دارند. حالا سرفیس هاپ به جمع تبلت های سرفیس و تلفن های هوشمند لومیا پیوسته است.

سرفیس هاپ درحقیقت یک کامپیوتر همه کاره به همراه انواع سنسور، وای فای، میکروفن، دوربین و دیگر تجهیزات ارتباطی است.نکته جالب اینجاست که تاکنون دستگاهی به این اندازه و حجم از دید “لو دهنده گان” پنهان مانده و به یک باره در کنفرانس امشب معرفی شد.

به نظر می رسد سرفیس هاپ برای شرکت ها، سازمان ها و در کل “کسب و کار” مناسب است. شاید هم بهتر است بگوییم: این یک وایت برد امروزی است! و قطعا چنین دستاوردی برای مایکروسافت بدون اقدام به خرید Perceptive Pixel ممکن نبود. نکته ای که اهمیت دارد، هدف مایکروسافت برای بهبود بخشیدن جایگاه خود در میان شرکت ها و تزریق سخت افزارهای ساخت خود به آن ها است.

Hayete Gallot مدیر بخش امنیت کسب و کار مایکروسافت؛ هنگام معرفی این محصول بسیار هیجان زده بوده و ایمان دارد که سرفیس هاپ محصولی موفق خواهد بود.اگر خاطرتان باشد؛ چند سال پیش مایکروسافت دست به معرفی سرفیس زده و آن را به عنوان میزکار تعاملی معرفی کرده بود. چندی بعد نام “سرفیس” به تبلت مایکروسافت اختصاص داده شد و آن پروژه تقریبا ناتمام ماند. حال به نظر می رسد ردموند قصد دارد تا دوباره این پروژه را به نحوی دیگر، زنده کرده و جایی برایش درمیان دفاتر دست و پا کند.آینده این محصول را فقط گذر زمان است که مشخص می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.