۰

رونمایی از تاکسی‌های بدون راننده در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲

بازدید 913

در نمایشگاه جیتکس آر.تی.ای برای اولین بار خودروی کروز خودران ساخته شده بر روی پلت‌فرم الکتریکی شورولت بولت و همچنین ابتکارات هوشمند متعددی از جمله ایستگاه متروی دوبی هوشمند دیجیتالی دوقلو، راه‌حل‌های هوشمند برای انتقال مالکیت خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

شورلت بولت

آر.تی.ای برای اولین بار خودروی تمام الکتریکی کروز خودران را که بر روی پلتفرم شورولت بولت ساخته شده است در رویداد جیتکس به نمایش می‌گذارد. این وسیله نقلیه خودران در حال حاضر در ناوگان تجاری خودروهای خودران کروز در سانفرانسیسکو استفاده می‌شود. شرکت کروز در فوریه ۲۰۲۲ سرویس سواری خودران خود را برای عموم افتتاح کرد و اولین بار است که یک شرکت خدمات تجاری سواری خودران را در یکی از شهرهای بزرگ ایالات متحده راه‌اندازی می‌کند.

تغییر برنامه‌های نگهداری دوره‌ای و سایر رویه‌های تایید شده، و همچنین یادگیری ماشین و توسعه سیستم برای پیش‌بینی خرابی‌های احتمالی در آینده ارائه می‌دهد.

نسل جدید تاکسی‌ها

شرکت تاکسی دبی نسل جدید سیستم‌های عملیات تاکسی را به نمایش می‌گذارد. این سیستم از فناوری‌های هوش مصنوعی برای ساده‌سازی شیفت‌های تاکسی با برنامه‌ریزی تخصیص تاکسی به رانندگان بر اساس تقاضا استفاده می‌کند.

راننده می‌تواند با استفاده از کلیدهای هوشمند برای کار با وسیله نقلیه مستقیماً به محل تقاضای تاکسی حرکت کند. از طریق دوربین‌های نصب شده در تاکسی‌ها، این سیستم می‌تواند هویت راننده را تأیید کند.

شرکت تاکسی دبی همچنین نسل جدید تاکسی‌های مجهز به صفحه‌نمایش تعاملی با فناوری پیشرفته را به نمایش می‌گذارد که سواران را قادر می‌سازد اخبار، بازی‌ها و موارد دیگر را تماشا کنند. آنها همچنین دارای یک ویژگی جدید هستند که می‌تواند از طریق برنامه کار کند که شروع و پایان استفاده از وسیله نقلیه و همچنین سرویس علی‌پی (Alipay) و یک صفحه تبلیغاتی در صندلی عقب را امکان‌پذیر می‌کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.