۰

گوشی‌های اقتصادی گلکسی M01 و M11 سامسونگ معرفی شدند

بازدید 1460

 

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد. این دو موبایل اقتصادی با مشخصات معمولی از امروز روانه بازار می شوند.گلکسی M01 از نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بریدگی V شکل آن جای گرفته است. در پنل پشتی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورند.

قلب تپنده گلکسی M01 چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ بوده و رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن از طریق درگاه microUSB شارژ شده و از فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت با GPS، وای فای، بلوتوث، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و دالبی اتموس اشاره کرد.

گلکسی M01 با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی با قیمت ۱۲۰ دلار از هم اکنون در هند قابل خریداری است.

گلکسی M11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و حفره «اینفینیتی او» آن پذیرای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. درون ماژول دوربین سه گانه سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکلسی، حسگر ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

این مدل از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی (ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار بوده و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پورت USB-C، جک هدفون، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ و دو سیمکارت اشاره کرد.

گلکسی M11 با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش با ظرفیت رم و حافظه داخلی ۳/۳۲ گیگابایت و ۴/۶۴ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۱۴۶ و ۱۷۲ دلار از هم اکنون در هند قابل سفارش است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.