۰

کروم بوک جدید لنوو با نام ۱۰۰S معرفی شد

بازدید 970

لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 در برلین، از محصول جدید خود در خانواده کروم بوک ها رو نمایی نمود. برای آشنایی با این محصول با زومیت در ادامه مطلب همراه شوید

d8ae7570fda05156a539d7565ea2bc06_XL

با برگزاری نمایشگاه IFA در برلین، این روزها شاهد معرفی محصولات بیشماری از سوی برندهای کوچک و بزرگ هستیم. لنوو هم که مطابق هر سال با دست پر به این نمایشگاه آمده است، علاوه بر معرفی تلفن هوشمند Vibe P1 و تبلت هشت اینچی Yoga 3   اقدام به معرفی یک کروم بوک جدید با نام ۱۰۰S کرده است. این کروم بوک جدید از سیستم عامل گوگل کروم بهره می‌برد و بنابراین تمامی سرویس‌های گوگل را به شما عرضه خواهد کرد.

Lenovo-Ideapad-100S-Chromebook_04-1024x970

در زمینه عمر باطری، با توجه به عملکرد و پردازش‌های محدود از عمر باطری مناسب هشت ساعته در هر بار شارژ بهره می‌برد. این کروم بوک همچنین دارای یک پردازنده اینتل از خانواده سلرون مدل N2840 بهر ه می‌برد که در کنار گرافیک اینتلی و رم ۴ گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات شما را به عهده خواهند داشت. این کروم بوک دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل  و یک مدل دیگر با صفحه نمایش ۱۴ اینچی بوده و در قسمت جلوی خود یک دوربین ۱ مگاپیکسلی و اسپیکرهای دوگانه بهره می‌برد100S، تنها ۱٫۲ کیلوگرم وزن دارد و از نظر حمل و نقل و برای کارهای روزمره گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین با داشتن ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۰۰ گیگابایت فضای گوگل درایو که فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما را تامین خواهد کرد، عرضه خواهد شد. 

قیمت مدل ۱۱٫۶ اینچی این کروم بوک تنها ۱۱۸ دلار و قیمت مدل ۱۴٫۶ اینچی آن 259 دلار است. همچنین تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نشده است ولی لنوو اعلام کرده که آن را برای تعطیلات سال میلادی آینده روانه بازار خواهد کرد. 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.