۰

تست عمر باتری ال جی جی فلکس ۲

بازدید 1355

gsmarena_00123

ال جی جی فلکس ۲ که نسل دوم تلفن هوشمند منحنی ال جی بعد از ال جی جی فلکس بود، اولین دیوایسی بود که از اسنپ دراگون ۸۱۰ استفاده کرد اما مصرف باتری این تلفن منحنی با چیپ اسنپ دراگون ۸۱۰ چقدر است؟

ال جی جی فلکس ۲ به یک باتری غیر قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز می باشد که حدود ۱۵ درصد از نسل اول خود کمتر می باشد. اسنپ دراگون ۸۱۰ به صورت پیش فرض با شارژ سریع ارائه شده است که می توان ۶۰ درصد باتری این اسمارت فون را تنها در نیم ساعت پر کرد.

ما مشتاقیم تا عملکرد بخش باتری این تلفن با اسنپ دراگون ۸۱۰ را ببینیم. در این تست تماس نسل سوم نیز گرفته شده است که ۱۸ ساعت( حدودا ۷ ساعت کمتر از نسل اول) را شاهد هستیم که به نظر خوب است.

زمان مکالمه

Capture13

میرسیم به بخش مرور کردن وب، جایی که این تلفن فقط توانسته ۶ ساعت(۳ ساعت کمتر از جی فلکس نسل اول) برجای بگذارد که واقعا نا امید کننده است.

مرور وب

Capture14

اما به بخش پخش ویدیو جی فلکس ۲ میرسیم! این تلفن موفق شده است تا در پخش اجرای ویدیو ۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه دوام آورد که ۱۵ درصد نسبت به جی فلکس نسل ۱ کاهش داشته است یعنی معادل ۹ ساعت و نیم! درست است که این مقدار کافی نیست اما برای دیدن فیلم کافی به نظر می رسد.

پخش ویدیو

Capture15

امتیاز نهایی این تلفن در بخش باتری به طور متوسط ۶۲ ساعت می باشد که انتظار داشتن دو و نیم روز شارژ را دارید. نتایج این تلفن نسبت به نسل اولش نا امید کننده است چرا که افت بسیار زیادی داشته است.

gsmarena_00212

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.