۰

کشکول یک راه حل ساده ایرانی می آورد

بازدید 980

 تصویر مردم از ارتباطات، با تغییر روش های فن آوری جدید در حال تغییر است. این رویداد جدید در اطلاعات, امکانات زیادی را برای سهولت دریافت اخبار ایجاد کرده است. ثانیه به ثانیه وبسایت های معتبر,  اخبار و اطلاعات منتشر میکنند, حتما تجربه داشته اید دسترسی به مطالبی که همزمان در مورد یک موضوع خاص منتشر میشوند زمان گیر است .

کشکول

اگرچه هر وبسایتی سعی دارد مطالب را با موضوع بندی از هم تفکیک کند ، مرور سایت های مختلف کار سختی است و باید راه کار بهتری ارائه می شد. راه کاری که دنبال کردن مطالب یک وبسایت راحت تر و حتی دسترسی به مطالب وبسایت ها در مورد یک تگ خاص سریع تر باشد و قابلیت بازنشر اخبار برای دوستان یا ثبت نظر از دیگر ویژگی های ان باشد. این سرویس میتواند دیدگاه های افراد علاقه مند به تگ های یکسان را منعکس کند , و درنهایت سبب ارتقای کیفیت تولید محتوا , گرداوری و انتقال دانش شود. یک سرویس خبرخوان فارسی از همه ی مطالب وبسایت های معتبر اطلاع دارد و تازه های خبری را گرداوری و منتشر میکند.

کشکول اطلاعات مرتبط با علاقه مندی کاربران را حفظ میکند و اخبار مرتبط را در اختیارشان قرار می دهد. همه میتوانند با وارد شدن به وب سایت  کشکولkashkol.ir و ثبت نام از طریق وارد کردن ادرس ایمیل به پروفایل  شخصی خود دسترسی پیدا کنند. علاقه مندی ها بر اساس وبسایت یا تگ های پیشنهادی در کمترین زمان ممکن روی پروفایل شخصی کاربران برای اطلاع رسانی اماده میشود .

کشکول تمایل دارد پیشنهادات و انتقادات سازنده را بشنود چرا که در مراحل نسخه آزمایشی قرار دارد و برای روند بهتر قصد دارد از بازخورد کاربران به بهترین شیوه استفاده کند .

Www.kashkol.ir

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.