۰

ترفندی برای کاهش زمان شارژ باتری موبایل

بازدید 950

هر چقدر هم که گوشی های موبایل کار ما را راحت تر کرده باشند و با استفاده از آن ها دنیای خود را با کیفیت تر کرده باشیم همه می دانیم که این کارایی بسته به شارژ و برقی است که در گوشی وجود دارد و بدون آن عملا صفر می شویم! شما سناریویی را تصور کنید که ساعت ۹ صبح است و یک قرار کاری مهم برایتان پیش می آید که باید تا ۳۰ دقیقه دیگر در محل آماده باشید و شارژ بار گوشی هم قرمز است! و این قطعا صحنه ای است که شاید بارها برایتان پیش آمده باشد. حالا چاره چیست؟

 

کاهش زمان شارژ

عموما سایز باطری ها هم بزرگ هستند و نیاز به مدت زمان زیادی دارید تا آن را شارژ کنید. اما با راه هایی می توان میزان مدت زمانی که می خواهید گوشی را شارژ کنید کاهش دهید!

 

راه هایی برای کاهش زمان شارژ گوشی

 

قبل از اینکه گوشی را به شارژ متصول کنید، تنظیمات گوشی را روی air plain mode قرار دهید تا تمام پردازش ها متوقف شود! این کار حتی استفاده از gps هم برای شما غیر فعال می کند.

Andru-USB-Phone-Charge

مرحله بعد این است که نرم افزار های فعال را همه غیر فعال کنید و بعد اقدام به شارژ گوشی کنید. استفاده از شارژ بی سیم هم می تواند تا حدودی مشکل را حل کند به عنوان مثال GOkey به عنوان یک شارژر بی سیم با ۴ عملکرد می تواند تجربه مفیدی باشد!

با کارهایی که گفته شد تمام برنامه های پس زمینه متوقف می شوند و لزوما برنامه ای وجود ندارد که شارژ را به محض ورود، مصرف کند. البته نمی توان گفت این راهی بسیار مناسب برای شارژ کردن در زمان حساس به حساب آورد اما، می تواند به عنوان یکی از بهترین راه ها در حال حاضر فرض کرد.

 

221_image1_EMERCHARGER_4_animation

در کنار این، کاهش نور گوشی هم می تواند کمک خوبی به شما کند! حد اقل می توانید با این ترفند ها گووشی را طوری شارژ کنید که شما را به محل شارژ دوباره ای برساند که بتوانید مجددا گوشی را به شارژ بزنید. ما به دنبال راهی هستیم که با یک دقیقه و حتی کمتر از آن بتوانیم گوشی خود را شارژ کنیم و قطعا دنیای تکنولوژی همین روزها برای این مساله راه حلی خواهد داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.