۰

مایکت: اگر از اپلیکیشنی راضی نبودید، آن را برگشت دهید

بازدید 1976

واقعیت این است که اپلیکیشن‌ها زندگی ما را انقدری عوض کرده‌اند که تصور فضای قبل از آن امکان ندارد. بدون آن‌ها خیلی چیزها کم داریم. هرکدام با برآورده کرده نیازی از ما، جایی را در تلفن همراه و بعد در زندگی‌مان اشغال می‌کنند. اما این اتفاق هم حتما برای هرکدام از ما افتاده است که بعد از خریدن یک اپلیکیشن به هر دلیلی از داشتن آن منصرف شده‌ایم و دل‌مان نخواسته نگه‌اش داریم، اما امکان پس دادن آن وجود نداشته است.

photo_2016-01-17_12-35-13-710x434

مایکت بازار گسترده‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی، با رسالت کمک به استفاده‌ی بهینه از گوشی‌های هوشمند، برای اولین بار در ایران این امکان را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است که اپلیکیشن‌هایی را که با نیازشان تطابق ندارد یا از آن ناراضی هستند، پس بدهند.

مخاطب ایرانی حق دارد محتوای سفارشی‌سازی‌شده‌ی خود را در امنیت کامل دانلود و استفاده کند و مایکت بستر امن بازار اندروید در این زمینه است. در این سرویس کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند.

مایکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های برنامه‌های اندرویدی ایران، ماموریت خود را خدمت‌رسانی به کاربران اندروید و حمایت از توسعه دهندگان می‌داند و براین باور است که مای گارانتی اولین قدم در جهت حمایت مادی و معنوی از خریداران و توسعه دهندگان ایرانی است.

34

در این سرویس کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند. برای استفاده از این سرویس نسخه مایکت خود را به‌روز نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.