۰

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند AKA از ال جی

بازدید 1097

کمی قبل تر کمپانی ال جی تلفن هوشمند خاص و منحصر به فردی با نام AKA را معرفی کرد که به گفته ی خود این شرکت اولین موبایلی به حساب می آمد که دارای شخصیت خاص و منحصر به فرد خودش بود.

LG-AKA-hands-on-4

در اصل برای این دستگاه انیمیشن هایی شبیه دو چشم در نظر گرفته شده که با قرار گرفتن یک قاب بر روی قسمت جلویی ظاهر می شوند و احساسات و رفتارهای مختلفی را در شرایط گوناگون (مانند کم بودن شارژ، ضربه خوردن و…) به کاربر انتقال می دهند.

AKA که منحصر به بازار کره جنوبی است، نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS و با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و به یک پردازنده ی چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی در کنار ۱.۵ گیگابایت رم مجهز گشته است. از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند می توان به ۱۶ گیگابایت فضای داخلی قابل افزایش از طریق کارت های حافظه MicroSD، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۲۶۱۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۴.۴ کیت کت اشاره کرد.در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر و ویدئویی که نگاه نزدیکی دارند به این تلفن تا حدی خاص و منحصر به فرد را مشاهده نمایید.

LG-AKA-hands-on (1) LG-AKA-hands-on (2) LG-AKA-hands-on (3) LG-AKA-hands-on (5) LG-AKA-hands-on (7) LG-AKA-hands-on (8) LG-AKA-hands-on (9) LG-AKA-hands-on (10) LG-AKA-hands-on (11) LG-AKA-hands-on (12) LG-AKA-hands-on (13) LG-AKA-hands-on (14) LG-AKA-hands-on (15) LG-AKA-hands-on (17) LG-AKA-hands-on (18) LG-AKA-hands-on (19) LG-AKA-hands-on (20) LG-AKA-hands-on (21) LG-AKA-hands-on

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.