۰

معرفی دو all in one جدید Horizon 2s و ۲e از لنوو

بازدید 1081

پس از عرضه نسخه اصلی Horizon در CES 2013 و بدنبال آن عرضه نسخه دوم آن با نام Horizon2 در سال جاری ، لنوو از IFA 2014  برای معرفی دو نسخه جدید از all-in-one های Horizon خود با نام های Horizon 2S و Horizon 2E در اندازه های ۱۹.۵ و ۲۱.۵ اینچ در اشکال نازکتر و سبک تر استفاده کرد .

مدل Horizon 2s با ضخامت ۱۵ میلیمتر (حرف S در نام این دستگاه نشانگر و مخفف باریک است) ، وزن ۲.۳ کیلوگرم که از نسخه اصلی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد ۴.۵ کیلو سبک تر است . لنوو قول داده باتری این دستگاه در هنگام پخش ویدیو های اچ دی و نیز استفاده از وای فای تا ۲.۵ ساعت دوام می آورد .
سیستم عامل این دستگاه ویندوز ۸.۱ بوده و لنوو قول داده که از پردازنده های نسل ۴ هسته اینتل در این محصول استفاده کند . از دیگر امکانات و مشخصات این نسخه می توان به رم بیشتر از ۸ گیگابایت DDR3 ، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایت SSHD، وب کم ۲ مگابایت ، گرافیک داخلی اینتل ، قابلیت های ارتباطی NFC ، بلوتوث نسخه ۴، کارت خوان SD ، و وای فای دو باند اشاره داشت .
صفحه نمایش این دستگاه IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با قابلیت پشتیبانی از ۱۰ نقطه لمس همزمان به همراه سیستم صدای سینمای خانگی دالبی در کنار صفحه کلید AccuType بیسیم و جایگاه شارژ همراه می باشد .

lenovo-horizon-2s-1-620x348

نسخه مقرون به صرفه دیگر Horizon 2e با صفحه نمایش ال ای دی ۲۱.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ ، کارت گرافیک ورودی انویدیا ۲ گیگابایت GT 820A معرفی شده است .

فضای ذخیره سازی در این مدل ۱ ترابایت هارد معمولی HDD ویا SSHD ، کارت خوان شش در یک ، پورت HDMI ، وب کم ۲ مگاپیکسل به همراه آرایه میکروفون همراه ، دو اسپیکر استریو  ۳W به همراه سینمای خانگی دالبی . از مشخصات اولیه این دستگاه ها است .
عمر باتری نیز در این نسخه نسبت به نسخه قبلی حدود نیم ساعت افزایش داشته اما در قسمت وزن دستگاه کمی سنگین وزن بوده و دارای وزنی معادل ۴.۶ کیلوگرم است . سایر مشخصات این دستگاه دقیقا مانند مدل قبلی ۲S است .
کاربران می توانند این دو مدل را به صورت ایستاده برای استفاده معمولی از ویندوز و یا حالت خوابیده برای بازیها و برنامه های کاربردی استفاده کنند . رابط Aura اجازه می دهد تا کاربران متعدد با هم در یک دستگاه بازی کنند .
لنوو همچنین وعده داده که می توان از دستگاه های اندرویدی واسط در این مدلها استفاده کرد .
لنوو فروش این دستگاه ها را در ماه اکتبر و با قیمت پایه ۹۴۹ دلار برای مدل ۲s و ۷۴۹ دلار برای مدل ۲e آغاز خواهد کرد .

منبع : Gizmag

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.