۰

افزودن شدن گزینه بکاپ گوگل درایو به آپدیت جدید واتس اپ

بازدید 1824

gsmarena_001

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام های متنی و فایل های چندرسانه ای شما را روی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود خود نگهداری نماید.حالا می توان تایید کرد که بیلد ۲٫۱۲٫۴۵ آپدیت جدید این اپلیکیشن پیام رسان همراه با چنین امکانی عرضه خواهد شد. برای فعالسازی این قابلیت لازم است که امکان دسترسی اپلیکیشن به اکانت گوگل خود را روی تلفن های همراه اندرویدی فراهم نمایید.

gsmarena_002

پس از آنکه هویت شما تشخیص داده شد، می توانید تناوب دریافت بکاپ را مشخص نموده و وضعیت مورد نظرتان (بکاپ گیری از طریق وای فای یا شبکه موبایلی) را انتخاب نمایید.در نظر داشته باشید که با فعالسازی بکاپ Google Drive دیگر جای هیچگونه نگرانی از بابت از دست رفتن متن پیام های قبلی تان وجود ندارد و حتی با ریست کارخانه ای یا خرید یک موبایل جدید هم می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و برای این منظور تنها کافی است که اپلیکیشن واتس اپ را روی موبایل تازه خود نصب نمایید.

در حال حاضر نسخه رسمی این اپلیکیشن برای اندروید، بیلد ۲٫۱۲٫۴۴ را نشان می دهد که قابلیت یکپارچه سازی سرویس گوگل درایو را ندارد. در هر صورت اگر نمی توانید منتظر ارائه آپدیت باشید بهتر است از طریق این لینک نسخه جدید اپلیکیشن یاد شده را دانلود نمایید.

منبع:gsmarena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.