۰

وزیر ارتباطات کندی اینترنت را پذیرفت

بازدید 1045

عیسی زارع‌‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پیامک یکی از کاربران که از کیفیت اینترنت شکایت کرده بود، مشکلات در شبکه زیرساخت را پذیرفت و وعده به بهبود کیفیت اینترنت داد.

هفته‌های اخیر شاید وضعیت اینترنت کشور در بدترین حالت خود از نظر سرعت و کیفیت بوده است. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از کندی اینترنت گلایه کرده‌اند و این سؤال را مطرح کرده‌اند که چرا کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

وضعیت ناگوار اینترنت در هفته‌های اخیر را حتی می‌توان از سرویس رادار ابرآروان که اطلاعات خود را از دیتاسنترهای پر ترافیک کشور دریافت می‌کند و اطلاعات آنی از وضعیت ارتباطات اینترنت کشور نشان می‌دهد، نیز دید. برای نمونه روز جمعه دوم مهر‌ماه همنطور که در عکس زیر می‌بینید، سرویس‌های مختلف مانند ویکی‌پدیا، اینستاگرام، گوگل، آپارات، ورزش۳، دیجی‌کالا به عنوان پربازدید‌ترین وب‌سایت‌های داخل کشور، وضعیت خوبی در اپراتورهای مختلف و شهر‌های گوناگون نداشته است. اما مشکل کجاست؟

از آنجا که برعکس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت گذشته، زارع‌پور حضوری در شبکه‌های اجتماعی ندارد تا پاسخی در این زمینه ارائه کند؛ اما از طریق پیامک پاسخ یکی از کاربران که از سرعت اینترنت گلایه کرده، را داده است.

زارع‌پور در پاسخ به پیامک شکایت این کاربر در مورد سرعت بی‌کفیت اینترنت او پاسخ داده است:

مجموعه همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت شبانه‌روزی در حال تلاش برای بهبود کیفیت هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.