۱

معرفی تبلت اندرویدی Yoga Tablet 2 Pro لنوو

بازدید 1317

در رویداد جهانی دیروز، لنوو تبلت Yoga Tablet 2 Pro را معرفی کرده است. این تبلت به اجرای سیستم عامل اندروید پرداخته و به نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی QHD مجهز شده است، اما اینها جالبترین مشخصه های تبلت تازه معرفی شده لنوو نمی باشد. در حقیقت، Tablet 2 Pro با پروژکتور یکپارچه شده، که اجازه پخش نور از صفحه نمایش تبلت را بر روی سطح ۵۰ اینچی می دهد.

gsmarena_001

بعلاوه، این تبلت دارای ساب ووفر ۵ واتی JBL و دو اسپیکر جلوی ۱٫۲ واتی می باشد. این موجب سیستم صوت فراگیر دستگاه تا ۸ وات شده که طبق وعده شرکت سازنده نیز خیلی خوب است. باتری تبلت برای ۱۵ ساعت با تنها یک بار شارژ دوام می آورد که به اندازه کافی خوب می باشد، اما اطلاعات دیگری در این مورد دردسترس نمی باشد. این تبلت با وزن ۹۵۰ گرم نسبتا سنگین بحساب می آید.

gsmarena_002

از آنجا که این تبلت از دستگاههای سری خانواده یوگا می باشد، قادر به چهار حالت استفاده از آن هستیم. علاوه بر سه حالت قدیمی ایستاده، خم شده (Tilt) و Hold، حالت جدید Hang هم وجود دارد که برای مثال به شما اجازه آویختن تبلت بر روی دیوار را می دهد.

بخش سخت افزاری دستگاه شامل پردازنده چهار هسته ای Intel Atom Z3745 با دو گیگابایت رم است. فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه، ۳۲ گیگابایت بوده که تا ۶۴ گیگابایت از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

gsmarena_003

در بخش اتصالات می توانیم به پشتیبانی از پورت های USB OTG، وای-فای ۸۰۲٫۱۱b/g/n (جز ۸۰۲٫۱۱ac)، بلوتوث۴٫۰ و LTE اشاره کنیم. پشت تبلت دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فلاش LED گنجانده شده است، درحالی که جلوی دستگاه برای مواردی همچون چت ویدئویی به دوربین ۱٫۶ مگاپیکسلی ۷۲۰p مجهز گشته است.

این تبلت از اواخر ماه اکتبر به ارزش ۴۹۹ دلار برای مدل فاقد LTE دردسترس خواهد بود.

gsmarena_004

منبع : gsmarena

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.