۰

پاساژ بزرگ علاء الدین، هفت طبقه شد!

بازدید 921

alaedin-mall-2

در مراسمی که ساعاتی پیش و در پاساژ بزرگ علاء الدین، واقع در خیابان جمهوری برگزار شد، طبقه هفتم این پاساژ بزرگ موبایل و تجهیزات جانبی به صورت رسمی افتتاح گردید. پاساژ علاء‌الدین را می‌توان بزرگ‌ترین بازار گوشی تلفن همراه در بازار خاور میانه دانست که با داشتن بیش از ۱۲۰۰ مغازه کوچک و بزرگ، روزانه پذیرای ده‌ها هزار خریدار مختلف از سراسر کشور است.

برگزاری این مراسم که با حضور گسترده خریداران، فروشندگان و تعداد کمی از اهالی رسانه انجام پذیرفت، بیشتر از آنکه حالت یک رونمایی رسمی را داشته باشد، به یک فستیوال پر هیاهو و شلوغ می‌مانست که جهت سرگرمی و تفریح برگزار شده است. در ابتدای این مراسم که با تاخیری نزدیک به یک ساعت صورت پذیرفت، ابتدا مولودی خوانی به مناسبت نیمه شعبان انجام گرفته و سپس با مجری‌گری روشن پژوه، جوایزی به حاضرین اهدا گردید.

alaedin-mall-5

البته خبرنگاران در محلی جداگانه با مدیر پاساژ علاء‌الدین به گفتگو پرداخته و از مشکلات و معضلات اصلی خریداران و دغدغه آن‌ها در این پاساژ بزرگ به بحث و گفتگو پرداختند که به زودی مشروح این مصاحبه جذاب را برای شما در آی‌تی‌رسان خواهیم آورد. مصاحبه‌ای که در آن به موارد مهمی چون شلوغی بیش از حد پاساژ، نبود سیستم تهویه مناسب، کلاه‌برداری برخی از فروشندگان، عدم نظارت کافی و… اشاره شده است و خواندن پاسخ مدیران علاء‌الدین در این خصوص و بیان نکاتی که شاید تا پیش از این نشنیده‌اید، خالی از لطف نخواهد بود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.