۰

معرفی نرم افزارهای آیفون-سری اول

Festival Ready
بازدید 1201

Festival Ready

Festival Ready

Festival Ready

 تابستان در حال فرارسیدن است و فستیوال ها و جشنواره های مختلف، از موزیک، غذا و ورزش و… در راه است اما نظرتان با یک برنامه جشنواره چطور است ؟این برنامه دارای ویژگی های زیر است :پیمایش ۳D
مشعل صوتی
پیام های اخیر
مشعل
زنده آب و هوا
فهرست بسته بندی
جشنواره کمپینگ نکات
جشنواره حفاظت از محدوده

Pay.Me

Pay.Me

Pay.Me

همه افراد حداقل یکبار از طریق وب به فروش  و خرید اجناس اقدام کرده اند! اما بهترین راه فروش اجناسی که از دست آنها خسته شده اید وب است چرا که مشتریان زیادی پیش روی شماست و شما نیز به پولی دست پیدا می کنید.

به هر حال مهم است که چه مقدار می خواهید بدست آورید، برای این کار این برنامه به شما نشان میدهد چه مقدار باید حساب های خود را شارژ کنید تا چه مقدار بدست آورید. این برنامه با سیستم های PayPal ،Square وGoogle Checkout سرو کار دارد.

Thinglist

Thinglist

Thinglist

این برنامه، یک برنامه برای یادداشت گذاری در گوشی است که با سایر برنامه ها تفاوت دارد، به این صورت که شما می توانید برای اقلام و موضوعات مختلف به طور جداگانه یادداشت گذاری کنید، و به یادداشت هایتان نظم دهید، یعنی خود برنامه برای شما طبقه بندی کرده و کافیست طبقه خاص را انتخاب کنید  و ادامه دهید!

در اهمیت این برنامه می توان گفت هرکس به دنبال زیبایی و جذاب کردن گوشی است و می خواهد لذت یادداشت برداری را تجربه کند از این نرم افزار ۱ دلاری استفاده می کند.

Drive Awake

Drive Awake

Drive Awake

این نرم افزار یک ابزار کمکی برای رانندگان است. زمانی که کاربر قصد رانندگی داشته باشد این نرم افزار را فعال می کند و در مقابل خودش قرار می دهد . این نرم افزار به حرکات بدن راننده حساسیت دارد . به عنوان مثال به نحوه ی حالت های چشم شما عکس العمل نشان می دهد. زمانی که ممکن است به خواب بروید حالت چشم شما را تشخص داده و به شما هشدار می دهد.

Bondsy

Bondsy

Bondsy

این نرم اافزار یک برنامه جالب است که برای مبادله کالا با کالا بکار می رود. گاهی شما لوازمی دارید که قیمت آن را نمیدانید یا اینکه نمی خواهید قیمت گذاری کنید. با این برنامه می توانید دوستان خود را اگاه کنید و جنس خود را به فروش رسانید یا اینکه با مبادله کالا به کالا از شر چیزی که نمی خواهید خلاص شوید. چیزهایی که امکان فروش آن در این برنامه وجود دارد محصولات الکترونیکی نظیر گجت و گوشی و..،اقلام مدت دار مثل بلیط سینما و…فرصت های ویژه مثل کار و استخدام، محصولات دستباف و جواهرات، مهارت ها ، تجارب ها و …

لازم به ذکر است این برنامه فقط برای دوستان شما ساخته شده است . یعنی قرار نیست شما با هرکسی تجارت و معامله کنید و این به ایمنی کار افزوده است.

Drops First Aid

Drops First Aid

Drops First Aid

این برنامه در واقع یک کمک رسان حیاتی برای موارد اورژانسی است. وقتی که به هر دلیلی جان همشهری مان به خطر می افتد می توانید از این نرم افزار و فیلم های آن که در کمترین زمان وبا بهترین کیفیت جهت آموزش امداد و نجات به کاربران طراحی شده استفاده کنید و جان افراد را نجات دهید. از ویزگی های این برنامه سادگی ، صراحت و سرعت در آموزش قدم به قدم است. با داشتن این نرم افزار یک گروه امدادی همیشه با خود داشته باشید.

Bamboo Loop

Bamboo Loop

Bamboo Loop

از این نرم افزار برای تولید پیام های تصویری استفاده می شود . کاربر علاقمند به محتوای تصویری می تواند، با قرار دادن اشیا و علایم بر روی عکس ها آن ها را با مفهوم تر کند.پس از اینکه این پیام تصویری آماده شد می توانید آن رابر روی بلاگ پست کنید و یا اینکه در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک گذارید.

Limelight

Limelight

Limelight

این برنامه یک ابزار قوی برای لیست کردن محتوای تصویری نظیر فیلم هاست. شما می توانید فیلم هایی را که دوست دارید ببینید را در این نرم افزار لیست کنید و با هر مشاهده ، فیلم مشاهده شده را به لیست مشاهده شده ها انتقال دهید. به این طریق دیگر نیازی نیست فیلم هایی را که قبلا مشاهده کرده اید بارها و بارها باز کنید و دوباره ببنیدید چرا که در لیست to watch فقط فیلم هایی را میبینید که قبلا مشاهده نشده اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.