۰

آلکاتل IDOL 3 را معرفی کرد

بازدید 1107

xAlcatel-IDOL-3-images.jpg.pagespeed.ic.lOK8H32NaA

آلکاتل هم به جمع شرکت هایی پیوست که پرچمداران شان را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ معرفی کرده است. این تلفن همراه که OneTouch IDOL 3 نام دارد، در دو سایز ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد.

نکته جالب در مورد دو دستگاه جدید آلکاتل این است که سر و ته ندارند! یعنی از هر جهتی که آن ها را نگه دارید، رابط کاربری به طور اتوماتیک می چرخد و در جهت مورد نظر شما قرار می گیرد. ظاهر کلی دستگاه هم بیانگر چنین مسئله ای هست.

اسپیکرهای جلویی این دستگاه از تکنولوژی جدید صوتی JBL بهره می برد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین جلویی برای گرفتن سلفی های سریع و کارآمد طراحی شده. زاویه کلی دوربین جلو ۸۴ درجه است و نرم افزار Fast Face Focus به تلفن اجازه می دهد که در ۰٫۲۶ ثانیه، چهره ها شناسایی شوند.

پشت نمایشگر IDOL 3، تکنولوژی Technicolor Color Enhance قرار گرفته که نوید کیفیت بالا و پردازش رنگ پیشرفته را می دهد.

نمایشگر مدل ۴٫۷ اینچی، رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی دارد و پردازنده آن چهار هسته ای خواهد بود (چه اسنپدراگون ۴۱۰ باشد و چه اسنپدراگون ۶۱۰)، در حالی که برادر بزرگ تر، با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و پردازنده هشت هسته ای و ۶۴ بیتی (اسنپدراگون ۶۱۵) عرضه خواهد شد.

هر دو مدل از اتصالات ۴G LTE بهره می برند و با اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی به بازار فرستاده می شوند. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه صحبتی به میان نیامده.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.