۰

دل از دو تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود به نام های Venue 8 Pro و Venue 10 Pro پرده برداشت

بازدید 1025

کمپانی دل امروز از دو تبلت جدید خود به نام های Venue 8 Pro و Venue 10 Pro پرده برداشت که برای استفاده در حوزه های مختلفی چون تولید، بهداشت و درمان و خرده فروشی طراحی شده اند.این دو دستگاه قابل حمل مبتنی بر ویندوز ۱۰ که قابلیت های مربوط به راهکارهای سازمانی دل را بیش از پیش وسعت می بخشند، به طور مشخص تست هایی را برای به کار گیری در حوزه های یاد شده پشت سر گذاشته اند.تبلت های جدید این شرکت، مجهز به پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل هستند و از چهار گیگابایت رم و همچنین ویندوز ۱۰ بهره می برند. در استایلوس سازگار با این دو دستگاه نیز از تکنولوژی Wacom بهره گرفته شده است و ارتباط بیسیم آنها نیز از طریق استانداردهای مختلفی چون وای فای دو آنتی، LTE و NFC تامین می شوند که مورد آخر یک آپشن اختیاری خواهد بود.

dell-venue-10-pro-5000-render

دل همچنین تبلت های جدید خود را به USB Type-C مجهز نموده تا سهولت هرچه بیشتر کاربری را برای مشتریان آنها به ارمغان بیاورد. اما تفاوت میان این دو مدل چیست؟

Venue 8 Pro دارای یک نمایشگر ۸ اینچی اچ دی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل یا فول اچ دی با رزلوشن ۱۰۸۰p است در حالی که  Venue 10 Pro همانطور که از نامش پیداست یک نمایشگر فول اچ دی ۱۰٫۱ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و از یک کیبورد ۲ در یک نیز پشتیبانی می کند که به لطف آن دستگاه به تبلت یا لپ تاپ تغییر وضعیت می دهد.

برای تعامل آسان تر کاربر با دستیار صوتی ویندوز ۱۰ نیز دو عدد اسپیکر و میکروفون برای این دو تبلت در نظر گرفته شده است و امکاناتی ارتباطی آنها نیز به USB Type-C، USB Type A، میکرو اس دی و میکرو اچ دی ام آی خلاصه می شود.

قیمت پایه تبلت Venue 8 Pro از ۲۹۹ دلار شروع می شود و علاقمندان به خرید Venue 10 Pro نیز باید دست کم ۴۲۹ دلار بابت آن بپردازند. اطلاعات مربوط به زمان عرضه این دستگاه ها هنوز هم اعلام نشده هرچند برخی گزارشات منتشر شده در این رابطه به ماه نوامبر (آبان ماه) اشاره دارند.

این شرکت امید دارد که راهکارهای مدیریتی و خدماتی که برای این دو تبلت در نظر گرفته باعث شوند که در نظر کاربران جذابیت بیشتری داشته باشند.

 

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.