۰

ال جی ۴ گوشی جدید از سری ایکس معرفی کرد

بازدید 993

ال جی هم مانند سامسونگ اهمیت رده میانی بازار را به خوبی درک کرده و می‌داند که این رده یکی از پرسودترین بازارها را دارد و البته رقابت در آن بسیار سخت است. امروز ال جی برای اینکه در رده میانی بازار توان رقابتی خود را از دست ندهد چهار گوشی جدید به خانواده سری X خود اضافه کرد. این ۴ گوشی عبارتند از: X Power، X Mach، X Style و X Max.هر کدام از این ۴ گوشی در یک ویژگی قدرتمند هستند که این ویژگی هر کدام از آن ها را برای کاربران خاصی جذاب‌تر می‌کند.

X-series

X Power

X Power همانطور که از نامش پیداست به باتری‌ای پرقدرت مجهز است. این گوشی با باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری برای کاربرانی مناسب است که کارشان مصرف زیاد باتری در گوشی است و استفاده سنگینی از آن دارند. ضخامت این گوشی ۷٫۹ میلی متر است که با توجه به باتری بزرگ آن بسیار خوب به نظر می رسد. اگر شما هم مانند ما در زمینه زمان شارژ شدن باتری پرظرفیت دچار شک شدید باید بگوییم ال جی اعلام کرده این گوشی به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است تا زمان کمتری برای شارژ باتری صرف شود. از دیگر مشخصات X Power می‌توان به صفحه‎نمایش ۵٫۳ اینچی با کیفیت HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

X Match

این گوشی از شبکه LTE Cat. 9 3CA برای انتقال دیتا پشتیبانی می کند و به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز است. صفحه‌نمایش IPS Quantum گوشی اندازه ۵٫۵ اینچی دارد و کیفیت آن QHD است. با این کیفیت صفحه‌نمایش، در بین ۴ گوشی معرفی شده امروز این گوشی تصاویر را بهتر و شفاف‌تر نشان خواهد داد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی X Match نیز با پیکسل‌های ۱٫۵۵µm خودش می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار خوب را تهیه کند. از دیگر مشخصات جذاب این گوشی باید به رم ۳ گیگابایتی، سنسور اثرانگشت و ضخامت ۸٫۹ میلیمتری آن اشاره کنیم.

X Max و X Style

ال‌جی می‌گوید گوشی X Style با طراحی بسیار زیبا و چشم نواز در کنار بدنه بسیار نازک خود توانسته خود از ۳ برادر دیگرش متمایز کند و X Max نیز با تجهیز به صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی برای تجربه بهتر نمایش، خودش را برای افردای مناسب کرده که به دنبال ویژگی‌های مالتی مدیا در گوشی هستند.

برچسب‌ها:, , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.