۰

بلک بری قصد خرید شرکت Good Technology را دارد

بازدید 1167

بلک بری اعلام کرده که در حال خریدن شرکت Good Technology است. این شرکت که در زمینه فناوری های چند-پلتفرمه فعالیت می کند، می تواند به بلک بری در توسعه پلتفرم خود و مدیریت طرح های سازمانی کمک کند. قابل ذکر است که شرکت Good دارای نرم افزاری قدرتمندی در بخش مدیریت دستگاه های اندرویدی است و می توانیم به زودی شاهد عرضه دستگاه های اندرویدی از سوی بلک بری باشیم.

جان چن، مدیر عامل بلک بری در مورد این معامله که ۴۲۵ میلیون دلار برای شرکتش آب می خورد، گفته که تا پایان ماه نوامبر، این معامله به سر انجام می رسد و انتظار دارد در سال اول، ۱۶۰ میلیون دلار درآمد از بابت شرکت Good عاید بلک بری شود. او همچنین در مورد نگرانی هایی مبنی بر عدم هماهنگی پلتفرم های این دو شرکت گفته: «هدف ما این است که پلتفرم واحدی بسازیم.»

3792140072_eb93123549_b

 

البته این دو شرکت رابطه پر فراز و نشیبی داشته اند. گاهی اوقات با هم مشاجره کرده اند و بلک بری سر به سر Good گذاشته است. نمونه یکی از شیطنت های بلک بری را در زیر می بینید:

2015-09-04_at_9.03_AM.0

خود شرکت Good هم تاریخچه جالبی دارد. در سال ۲۰۰۶ موتورولا آن را برای مقابله با بلک بری خرید و در سال ۲۰۰۹ به مایکروسافت فروخته شد تا در بخش پشتیبانی سرویس های موبایلی ویندوز فعالیت کند. اما این ها بخشی از ماجرا است. Good Technology در بخش های مختلفی فعالیت کرده و حتی در سال ۲۰۰۰ یک ماژول صوتی برای دستگاه های PDA ساخت.

خلاصه کلام این است که شرکت Good از ابتدا و حتی قبل از عرضه آیفون با انقلاب تلفن های هوشمند همراه بوده و تجربیات فراوانی در این حوزه دارد. بنابراین شاید بتوان امیدوار بود که این شرکت بتواند بلک بری را از گردابی که برای خودش به وجود آورده، نجات دهد.


 

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.