۰

اولین مانیتور ۴K ال‌جی مجهز به فناوری FreeSync ای‌ام‌دی معرفی شد

بازدید 1075

LG Electronics is helping gamers take their experience to a new level with the new LG 4K ULTRA HD monitor (model 27MU67), which will be available for the first time in the United States later this month. (PRNewsFoto/LG Electronics USA)

فناوری FreeSync ای‌ام‌دی که برای مقابله با G-Sync انویدیا معرفی شده می‌تواند تجربه‌ای جدید و بهینه‌تر شده از گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد. حالا به نظر می‌رسد کمپانی ال‌جی اولین شرکتی است که مانتیور ۴K خود را به این فناوری مجهز کرده تا بتواند با رقبای سامسونگی خود مقابله کند.

مانیتور ۲۷ اینچی ۲۷MU67 ال‌جی به کمک فناوری فری‌سینک ای‌ام‌دی می‌تواند نرخ بازیابی خود را با پردازنده‌ی گرافیکی هماهنگ کند تا پرش‌ها و گسستگی‌های تصویر و دیگر مشکلات زمان بازی‌کردن را حذف کند. این فناوری با کارت‌ گرافیک‌ها و تراشه‌های منتخب AMD کار می‌کند. ال‌جی نیز مانند سامسونگ پنل‌های اختصاصی خود را دارد مشخصات منحصر به فردی دارند. یک نمایشگر IPS می‌تواند ۴۰ تا ۶۰ فریم در ثانیه را با ۹٫۷ میلیون ثانیه تاخیر پخش کند در حالی که امکان نمایش صحیح ۹۹ درصد طیف رنگ‌های ادوبی و رنگ‌های ترکیبی ۱۰ بیت نیز وجود دارد.

این مانتیور اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت‌های سال گذشته ارزان‌تر است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.