۰

پنهان کردن استاتوس آنلاین ‌واتساپ امکان‌پذیر می‌شود

بازدید 1180

واتساپ در حال طراحی قابلیتی جدید است که امکان پنهان کردن استاتوس آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند.قابلیتی که مدت‌هاست کاربران در انتظار اضافه شدن آن به ‌واتساپ بودند و اکنون طبق تازه‌ترین اطلاعات‌‏، به زودی و در قالب یک به‌روزرسانی عرضه خواهد شد. با کمک این ویژگی، گزینه‌ای جدید به تنظیمات حریم خصوصی اضافه خواهد شد که امکان انتخاب افراد مشاهده‌کننده استاتوس یا همان وضعیت آنلاین را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این قابلیت می‌تواند تکمیل‌کننده ویژگی جدیدی باشد که اخیرا به گزینه‌های آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ اضافه شده است. گزینه‌ای تحت عنوان مخاطبان من بجز (My Contacts Except) که بر اساس آن، کاربر می‌توانست آخرین بازدید خود را از برخی مخاطبان مخفی نگه دارد. حال با اضافه شدن این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند آنلاین شدن خود را نیز از دیگران پنهان کنند.

بدین معنی که واتساپی‌ها می‌توانند در آینده، نشانگر آنلاین بودن خود را برای همه غیرفعال کنند و هر زمان که بخواهند و بدون آنکه کسی متوجه شود، وارد واتساپ شوند. طبق تصویر منتشرشده توسط WEBetaInfo، کاربران امکان انتخاب بین دو گزینه را خواهند داشت که شامل همه (Everyone) و همانند آخرین بازدید (Same as Last Seen) می‌شود.

با انتخاب گزینه دوم، هر انتخابی که کاربر برای قابلیت آخرین بازدید خود داشته برای وضعیت آنلاین وی نیز اعمال خواهد شد. خبر مربوط به این قابلیت در حالی منتتشر شد که برخی منابع از تلاش مهندسان این شرکت برای توسعه و اضافه کردن قابلیت مهم دیگری به این شبکه اجتماعی خبر می‌دهند.

بر اساس آخرین شنیده‌ها، ‌واتساپ در حال کار روی افزودن امکان ویرایش (Edit) پیام‌ها به پلتفرم خود است. در حال حاضر، کاربران تنها امکان حذف کردن پیام‌ها را دارند و گزینه‌ای برای ویرایش عرضه نشده است.

گفته می‌شود که این قابلیت در مرحله نخست برای کاربران نسخه آی او اس ‌واتساپ عرضه خواهد شد و بعد از آن در دسترس کاربران اندروید و همچنین دسکتاپ قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای عرضه قابلیت پنهان کردن استاتوس آنلاین واتساپ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.