۰

دانلود ویدیوهای یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و … با SnapTube YouTube Downloader

بازدید 1064

دانلود ویدیو از یوتیوب یکی از مهمترین خواسته‌ها نزد کاربران است که توسط SnapTube YouTube Downloader می‌توانید به سادگی هر چه تمام‌تر به دانلود ویدیو در کیفیت‌های مختلف بپردازید.

c2a9a75e-c917-4a0e-8313-9eedaeb8bb29

یوتیوب را به جرات می توان بزرگترین آرشیو ویدیویی دنیا دانست که با توجه به تعداد ویدیوهای موجود در آن، و محبوبیت این شبکه نزد کاربران اینترنتی، بسیار بعید به نظر می رسد که به این زودی‌ها این عنوان را از دست بدهد. متاسفانه یوتیوب گزینه‌ای برای دانلود ویدیوها در اختیار کاربران قرار نداده است و تنها اجازه‌ی مشاهده‌ی آنلاین را به کاربران خواهد داد. در کامپیوتر تنها با نصب نرم‌افزار فوق‌العاده‌ی IDM قادر به دانلود این ویدیوها خواهید بود؛ اما این امر در گوشی‌های موبایل پیچیده‌تر است؛ به طوری که برای دانلود ویدیوهای یوتیوب نیاز به اپلیکیشن‌های جانبی خواهید داشت. SnapTube YouTube Downloader یکی از قوی‌ترین برنامه‌های موجود در این زمینه است که نه تنها شما را قادر به دانلود ویدیوهای یوتیوب خواهد کرد، بلکه امکانات بسیاری را نیز برای دانلود در اختیار شما قرار خواهد داد. برای مثال همان‌طور که در هنگام پخش قادر خواهید بود تا کیفیت‌های مختلفی را برای پخش انتخاب کنید، هنگام دانلود نیز چند لینک مختلف در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا متناسب با حجم و سرعت اینترنت خود، بهترین گزینه را دانلود کنید. نکته‌ی بسیار جالبی که در SnapTube YouTube Downloader وجود دارد ارائه‌ی فایل صوتی ویدیوها است؛ به این صورت که می‌توانید به جای دانلود ویدیوهایی با حجم‌های چند ده مگابایتی، تنها فایل Mp3 آن‌ها را دانلود کنید.

نحوه‌ی کارکرد این برنامه نیز بسیار ساده است؛ به طوری که تنها کافیست تا با اجرای آن، به جستجوی ویدیوی مورد نظر خود بپردازید. بعد از یافتن نتیجه‌ی مورد نظر روی آن لمس کنید تا به صفحه‌ی پخش ویدیو منتقل شوید. در این بخش گزینه‌ی دانلود را مشاهده خواهید کرد که به کمک آن می‌توانید کیفیت‌های مختلفی از ویدیوی مورد نظر را در اختیار داشته باشید و هر کدام را که مایل بودید دانلود کنید. اگر ویدیوی خاصی نیز مد نظر ندارید مشکلی نیست؛ چرا کهSnapTube YouTube Downloader به سرورهای یوتیوب متصل است و تمام ویدیوهایی که در شبکه‌ی یوتیوب قابل مشاهده است در این برنامه نیز حضور دارند. شما می‌توانید به جای مرور ویدیوها در یوتیوب، از این برنامه برای گشت و گذار در بین ویدیوها استفاده کنید تا اگر ویدیوی جالبی را مشاهده کردید قادر به دانلود سریع و بی‌دردسر آن باشید. معمولا اپلیکیشن‌های این چنینی از ظاهر و رابط کاربری خوبی برخوردار نیستند؛ اما در همان اولین ورود به SnapTube YouTube Downloader متوجه خواهید شد که با یک برنامه‌ی بسیار زیبا و استاندارد از لحاظ ظاهری رو به رو هستید. رابط کاربری و تجربه‌ی کار با برنامه فوق‌العاده است؛ به طوری که قطعا از استفاده‌ی آن لذت خواهید برد. همه چیز به طور گویا و منظم طراحی شده است تا کاربران تازه کار نیز قادر به استفاده از این برنامه باشند. اما همه چیز به یوتیوب ختم نخواهد شد و وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیاری توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند.

علاوه بر یوتیوب ویدیوهای سایت‌های بزرگی همچون فیسبوک، اینستاگرام و … نیز توسط SnapTube YouTube Downloader قابل دانلود خواهند بود. لیست کامل سایت‌های پشتیبانی شده عبارتند از : youtube.com, facebook.com, instagram.com, vevo.com, whatsappdaily.com, dailymotion.com, vimeo.com, vine.co, vuclip.com, metacafe.com, liveleak.com, funnyordie.com, tune.pk, mobfry.com, pagalworlds.in, pagalworld.com, dailytube.in, mrpopat.in, pinguda.com, o۲cinemas.com, yumvideo.com, submobi.com, skymovies.in, movievilla.in, freshmaza.info, wapking.cc, songslelo.com. این برنامه به دلیل آنکه امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی را مهیا می‌کند با قوانین پلی‌استور مغایرت دارد و از همین رو در پلی‌استور گوگل وجود ندارد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از این لینکاستفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.