۰

Vibe Max لنوو؛ اولین گوشی مجهز به قلم استایلوس این شرکت خواهد بود

بازدید 1031

تا پیش از این شایعاتی در رابطه با معرفی ۵ گوشی جدید لنوو با نام‌های  Vibe X3, Vibe S1, Vibe P1, Vibe P1 Pro و Vibe Shot. در نمایشگاه موبایل بارسلونا که حدود یک هفته دیگر برپا خواهد شد، به گوشی می‌رسید، اما امروز مشخصات ششمین و بزرگ‌ترین عضو این خانواده که با نام Vibe Max شناخته می‌شود نیز به بیرون درز داده شد.

نمایشگاه MWC 2015 بسیار نزدیک است و شرکت‌های مختلف در حال آماده‌سازی محصولات خود برای این رویداد بزرگ هستند. در این میان برخی اوقات، خواسته یا ناخواسته اطلاعات محصولات جدید به بیرون درز پیدا می‌کند. محصولات به بیرون درز پیدا کرده لنوو در این جایگاه قرار دارند، امروز پنج مدل S1، X3، P1 و P1 Pro همراه با مدل Max با پسوند Vibe فاش شد.

به عقیده وب‌سایت MXPhone، گوشی هوشمند Vibe Max بزرگ‌ترین محصولی خواهد بود که لنوو با خود به MWC 2015 می‌آورد. Vibe Max از صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا همان QHD بهره خواهد برد. نکته قابل توجه اینکه Vibe Max اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخت لنوو خواهد بود که همراه خود قلم استایلوس مخصوصی با نام AnyPen همراه دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با قلم AnyPen و وظایف آن در دست نیست، اما انتظار می‌رود این قلم استایلوس نیز همانند S Pen انجام وظیفه کند.

ازجمله قابلیت‌های دیگر احتمالی گوشی هوشمند Vibe Max می‌توان به دارا بودن اسکنر اثرانگشت، قابلیت اتصال از طریق NFC و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در حال حاضر هیچ‌گونه تصویر تأیید شده و یا اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این محصول و گوشی‌هایی که لنوو با خود به MWC 2015 خواهد آورد در دست نیست، در نتیجه تنها کاری که از ما در این مقطع زمانی برمی‌آید صبر پیشه کردن خواهد بود.

منبع

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.