۰

ال جی در حال کار بر روی تبلتی شبیه به سرفیس مایکروسافت

بازدید 1361

lg-tablet

بنا به گزارشات ، ال‌جی در حال تولید تبلتی است که مشابه با سرفیس پرو ۳ مایکروسافت می‌تواند با اتصال یک کیبورد به عنوان لپ‌تاپ و نیز تبلت به تنهایی عمل کند. این تبلت به نسل پنجم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و حافظه آن نیز در جهت مصرف بهینه‌تر انرژی و کارایی بالاتر از نوع اس‌اس‌دی انتخاب شده است.ال‌جی همچنین قصد دارد یک تاچ‌پد را چون سرفیس پرو ۳ به کیبورد همراه این تبلت اضافه کند.

در ماه فوریه ۲۰۱۳ ال‌جی از کامپیوتر شخصی هایبریدی ۱۱.۶ اینچی تب‌بوک رونمایی کرد که مجهز به ویندوز ۸.۱ بود و می‌توانست به عنوان تبلت و لپ‌تاپ به کار گرفته شود. تب‌بوک از یک کیبورد Qwerty در زیر تاچ‌اسکرین دستگاه سود می‌برد که با فشار یک دکمه در حاشیه تب‌بوک، جلوی روی کاربر ظاهر می‌شد.

این شرکت کره ای سپس در ماه جولای، نسل جدیدی از تب‌بوک‌هایش را رونمایی کرد که بر خلاف نسل پیشین دارای اندروید ۴.۲ بود. با این حال یکی از سخگویان ال‌جی گفته که این کمپانی از فروش تبلت‌های خود که فروشی کمتر از گوشی‌های هوشمندش دارد، راضی نیست.

فعلا خبری از زمان معرفی و یا دیگر مشخصات این تبلت منتشر نشده است.

ال‌جی بر خلاف سامسونگ، دیگر رقیب کره ای خود سهم بسیار کمی در بازار تبلت دارد و به همین دلیل چند مدل محدود از تبلت‌هایش را نیز با قیمت پایین‌تر از بازار به فروش می‌رساند. حضور یک رقیب خوش‌ساخت و با قیمت کمتر برای سرفیس پرو ۳ می‌تواند باعث جذب هر چه بیشتر بازار به این تبلت‌های پر بازده شود.

منبع : CNET

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.