۰

بررسی تبلت Asus Fonepad 7

بازدید 1158

ایسوس در سال های پیش در طراحی و تولید فون پد موفق عمل کرده است به طوری که امروز هم شاهد معرفی فون پد جدیدی از این شرکت هستیم. نام این سیستم Asus Fonepad 7 می باشد که از رده ی تبلت ها است.

Asus-Fonepad-7-3-1024x768

این تبلت که حدود دو روز پیش معرفی شده، دارای ویژگی های خاصی است که در زیر به بیان آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که خبر انتشار آن هنوز به بیرون درز نکرده، اما احتمال می دهیم این اتفاق تا دو هفته دیگر، عملی شود.

Asus Fonepad 7 از رده ی تبلت های اندرویدی است که با اندروید ۵، به جمع کاربران تکنولوژی خواهد پیوست. در عین حال که این سیستم یک تبلت است، شما می توانید از آن به عنوان یک تلفن هم استفاده کنید که این وِیژگی تبلت های برتر است. علاوه بر این، اندازه ی این فون پد، در ابعاد بزرگ ۱۹۴٫۳ × ۱۰۸٫۹ × ۹٫۸  میلی متر ساخته شده است که برای بسیاری از کاربران خوشایند است. در عین حال که این تبلت دارای اندازه ی مناسبی است وزن ۲۹۹ گرمی آن، کاربران را شگفت زده کرده است. این نشان از تکنولوژی برتر سخت افزاری این محصوص ایسوس دارد.

Asus-Fonepad-7-1

نمایشگر Asus Fonepad 7 یک نمایشگر ۷ اینچی است که این را می توانید از نام آن هم متوجه شوید. ایسوس عموما اندازه ی نمایشگرهایش را در کنار نام تبلت ها و گوشی هایش می آورد که این هم به احتمال زیاد، علت خاصی دارد.

با توجه به اندازه ی ۷ اینچی و رزولوشن بسیار پایین ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل برای این تبلت، تراکم پیکسلی به میزان ۲۱۶ پیکسل در اینچ معرفی شده که این کیفیت، دقت رنگ را در این تبلت به میزان متوسط کیفیت، تثبیت کرده است.

این نمایشگر مولتی تاچ از تکنولوژی IPS LCD بهره مند است که عموما در سیستم های ایسوس بکار برده می شود. علاوه بر این، تبلت دارای پوشش Oleophobic، به همراه سنسورهای مجاورتی و نوری است.

Asus-Fonepad-7-2

دوربین عقب، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که تنها دارای سه ویژگی تگ گذاری جغرافیایی، تشخیص چهره  و فوکوس اتوماتیک است، به طوری که می توان گفت برای کاربران حرفه ای که به دنبال عکاسی پر قدرت با گوشی هستند کارکرد چندان مناسبی ندارد. از طرفی نداشتن فلش LED موجب شده، که یک امتیاز منفی، قبل از انتشار به این تبلت اختصاص پیدا کند. دوربین جلوی تبلت هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است.

از نظر سخت افزاری می توان گفت که ایسوس روی این سیستم حسابی سرمایه گذاری کرده است چرا که امتیاز آن استفاده از پردازنده ی ۴ هسته ای Intel Atom است که با سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز به پردازش داده ها می پردازد. از سویی، وجود پردازش گر گرافیکی قوی، دو گیگابایت حافظه رم و یک حافظه ۱۶ گیگابایتی داخلی از مزیت های این گوشی به شمار می روند. نا گفته نماند که کاربران می توانند تا ۶۴ گیگابایت به وسیله ی microSD و microSDHC و microSDXC  به حافظه خود بیفزایند.

Asus-Fonepad-7-4

این تبلت از نظر کیفیت باتری، با توجه به متوسط جهانی، حرفی برای گفتن ندارد، چرا که مدت زمان مکالمه ۳G آن، ۲۲ ساعت است، که متوسط جهانی آن را ۲۸ ساعت در نظر گرفته است. همچنین مدت زمان حالت آماده بکار برای این باتری، ۱۶٫۵  روز ذکر شده که در مقابل متوسط جهانی ۴۶ روزه، به چشم نمی آید. پس نباید از این تبلت انتظار باتری عالی داشت.

این تبلت از دو سیم کارت پشتیبانی نمی کند اما از تک سیم کارت هم به صورت Micro SIM پشتبانی می کند. در نهایت هم باید گفت که بلوتوث، وای فای، USB 2 و میکرو یو اس بی، از امکانات و سرویس هایی است که این تبلت پشتیبانی می کند.

این تبلت دارای ویژگی هایی است که وبگردی را برای کاربران آسان و لذت بخش می کند. از مزیت های برتر و برجسته Asus Fonepad 7 این است که یک پردازنده ی ۴ هسته ای دارد، که با وزن کم، در ابعاد مناسب، طراحی شده است. در عین حال، نداشتن فلش ال ای دی برای دوربین عقب از معضلات این تبلت به حساب می آید که تنها برای قشر عکاس، این سیستم را غیر قابل تحمل می کند.Asus Fonepad 7 در رنگ های متفاوتی تولید شده است تا بتواند هر قشری با هر سلیقه ای را به خود جذب کند.در روزهای آینده خبرهای جدید در مورد این تبلت به همراه عکس های آن ارائه خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.