۰

با این ابزار از لنوو، کل نرم‌افزار گوشی خود را روی کامپیوتر اجرا کنید

بازدید 998

لنوو در CES امسال محصول جالبی را با نام LINK 32GB معرفی کرده است. این محصول که در ابعاد یک حافظه‌ی فلش است، به گوشی هوشمند متصل شده و یک کپی کامل از آن می‌گیرد تا وقتی آن را به کامپیوتر متصل کردید بتوانید کل نرم‌افزار گوشی خود را به همراه سیستم‌عامل اندروید در ویندوز اجرا کنید.

f8fbec676e7ffb7717aaa14f427fa591_XL

لنوو سبد کالای بزرگی شامل لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تبلت‌ و تلفن هوشمند را به نمایشگاه CES 2016 امسال آورده است. یکی از این محصولات دانگل ۳۲ گیگابایتی است که قادر است یک نسخه‌ی کامل از نرم‌افزار گوشی هوشمند شما را از طریق کامپیوتری ویندوزی در اختیارتان قرار دهد.

وقتی دانگل را به کامپیوتر متصل می‌کنید کلیه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی در رابط کاربری ویندوز اجرا می‌شوند و حتی می‌توانید از طریق صفحه کلید و ماوس نیز آن‌ها را کنترل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را از کامپیوتر بر روی موبایل کپی کنید.

دانگل Lenovo Link 32GB با ابزارهای اندرویدی مجهز به نسخه‌ی ۵ یا بالاتر و همچنین سیستم‌عامل ویندوز ۷ به بعد به خوبی کار می‌کند. این حافظه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی است و ابعاد آن ۷۸ در ۲۱ در ۹ میلی‌متر اعلام شده است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد LINK قیمت مناسب ۳۹.۹۹ دلاری آن است. این محصول قرار است در مارچ ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار مصرف کننده شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.