۰

ایسر مانیتور فوق عریض و بسیار باریک خود را با پشتیبانی از USB-C معرفی کرد

بازدید 1703

امسال اکثر لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها به درگاه USB-C مجهز می‌شوند و حالا در CES نیز شاهد رونمایی از مانیتورهای مجهز به این درگاه هستیم. ایسر در CES 2016 مرتبا در حال معرفی محصولات جدید است. ایسر همچون لنوو یک نمایشگر با پشتیبانی از درگاه USB-C معرفی کرده است. با این حال ایسر می‌گوید اولین نمایشگر مجهز به USB-C را معرفی کرده است.

3b9b111a595f9f37a2fac9f4ddc01bb6_XL

نمایشگرهای سری H7 در دو سایز ۲۵ و ۲۷ اینچ و با پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل قادر است ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پشتیبانی کند و از این بابت قادر است رنگ‌ها را بصورت کاملا طبیعی و دقیق نمایش دهد. این مانیتور از درگاه HDMI و DisplayPort نیز پشتیبانی می‌کند اما اگر علاوه بر این‌ها یک درگاه USB-C نیز دارد تا نه‌تنها انتقال تصویر از طریق این درگاه به نمایشگر میسر شود بلکه امکان شارژ لپ‌تاپ در زمان انتقال تصویر نیز در اختیار کاربر قرار گیرد.

مانیتورهای سری H7 حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند و از این رو کاربر به راحتی می‌تواند چند مانیتور را کنار یکدیگر قرار داه و از آن‌ها بهره ببرند.

ایسر مانیتور

ایسر قیمت ۴۹۹ یورو را برای مانیتور ۲۵ اینچ خود در نظر گرفته است.

ایسر علاوه بر این مانیتورهای سری R1 خود را نیز به پنل‌های ۱۰۸۰p مجهز کرده است. در این سری مانیتورهای ۲۱.۵، ۲۳.۸، ۲۵ و ۲۷ اینچ عرضه خواهد شد. این مانیتورها نیز حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند. پنل این مانیتور تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

مانیتور دیگر ایسر که درنمایشگاه CES 2016 به نمایش در آمده، از نسبت تصویر ۲۱:۹ پشتیبانی کرده و دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این مانیتور از فناوری FreeSync شرکت ای‌ام‌دی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از آن در بازی‌ها بهره ببرند. این مانیتور گیمرها را هدف قرار داده و قرار است با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شود.
مانیتور ۳۴ اینچ ایسر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.