۰

مدیر ارشد بلک‌بری معتقد است “آینده مربوط به سیستم‌عامل اندروید خواهد بود”

بازدید 1049

این جمله که شرکتی باوجود سیستم‌عامل مستقل خود بخواهد در برابر سیستم‌عامل دیگری به‌زانو درآمده باشد، حرف بسیار سنگینی خواهد بود. درزمانی که شایعات مختلفی را از بلک بری مبنی برای رونمایی اولین دستگاه اندرویدی شاهد بودیم، کاملاً می‌توانستیم متوجه شویم که بلک بری درخطر است. جان چن (John Chen) به‌عنوان مدیرعامل این شرکت بیان کرد که نسخه ۱۰٫۳ از سیستم‌عامل بلک بری تمرکز ویژه‌ای بر روی امنیت در سال ۲۰۱۶ خواهد شد اما در چند ماه اخیر شاهد هستیم که دستگاه دیگر اندرویدی بانام Vienna بیشتر موردتوجه شرکت است و گویا به همان بلک بری ۱۰ باید اکتفا کرد. در ادامه همراه باشید‌.

blackberry-priv-official-1-640x640

به نظر نمی‌رسد بلک بری ۱۰ آینده بسیار درخشانی داشته باشد. در هفته گذشته بلک بری پریو در هند رونمایی شد و مدیر ارشد بلک بری آسیا و اقیانوسیه نظرات جالبی در مورد اندروید داشت و گویا تازه‌نفسی راحت از سیستم‌عامل بلک بری می‌کشد! دامیان تی (Damian Tay) بیان کرد که بلک بری قصد دارد اندروید را امن‌تر کند. روزی فرا نمی‌رسد که به دنبال رونمایی از دستگاهی با دو سیستم‌عامل برویم، بلکه حتی شاهد انتخاب رسمی اندروید توسط بلک بری برای پلتفرم تمام دستگاه‌های جدیدش باشید.

prive در اصل یک گذرگاه برای بلک بری از کوچ به سمت اندروید بود. ما دو سیستم‌عامل برای اسمارت فون های خودمان نخواهیم داشت و ممکن است به‌زودی برای همه* اندروید را انتخاب کنیم. اندرویدی که ما استفاده خواهیم کرد بسیار امن‌تر شده است. در حال حاضر بلک بری ۱۰ و اندروید دو آینده کاملاً متفاوت خواهند داست. اساساً اندروید تنها یک سیستم‌عامل مستقل نیست و تبدیل به پلتفرمی همه‌جانبه شده است. شما می‌توانید راهکارهای تجاری و اقتصادی زیادی را توسط اندروید طراحی و پیاده‌سازی کند. پس تمایل زیاد به رفتن به سمت اندروید کاملاً طبیعی خواهد بود.مدیرارشد بک بری دامیان تی

نسخه ۱۰٫۳٫۳ از سیستم‌عامل بلک بری که به‌زودی در تابستان عرضه خواهد شد، نسخه‌ای ویژه‌تر برای کارهای دولتی است زیرا دارای گواهی NIAP خواهد بود که نشان‌دهنده حفظ بسیار بالای امنیت در یک پلتفرم است. نظر شما چیست؟ آیا بلک برای تداوم حیات خود نسخه را همیشه برای دولت تهیه خواهد کرد و در بازار عادی به سراغ اندروید می‌رود؟ یا به نظر شما ممکن است سیستم‌عامل بلک بری فروخته شود؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.