۰

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین جی ۴

بازدید 931

همانطور که احتمالا در جریان هستید، ال جی چند روز پیش سرانجام پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را معرفی نمود. LG G4 محصول جدیدی است که از قابلیت های بسیاری بهره می برد و به لطف تفاوت هایش، می تواند رقیبی جدی برای سایر پرچمداران به شمار رود.

یکی از موضوعاتی که کره ای ها معتقدند می تواند حکم برگ برنده را برای G4 داشته باشد، دوربین آن است. این دستگاه سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دهانه لنز آن از گشودگی ‍f/1.8 برخوردار است.ال جی دوربین این دستگاه را به حسگر طیف رنگ مجهز کرده تا بدین شکل کاربران بتوانند عکس های خود را با دقت رنگ بالاتری به ثبت رسانند. علاوه بر این موضوع، عملکرد لرزشگیر اپتیکال نیز در این دستگاه بهبود یافته و اکنون امکان خراب شدن عکس ها به علت لرزش دست، بسیار پایین آمده است.

در ادامه مطلب می توانید چند نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین G4 را مشاهده نمایید. نگاهی به این عکس ها نشان می دهد که محصول جدید ال جی، در محیط های بسته عملکرد خوبی دارد و رنگ ها را با حالتی طبیعی به ثبت می رساند.همچنین مورد دیگری که به چشم می آید، تصویر برداری فوق العاده از سوژه های متحرک همچون حیوانات است. همانطور که می دانید، جی ۴ از سیستم فوکوس لیزری استفاده می کند و بدین شکل قادر است نسبت به شکار سوژه ها در کمترین زمان ممکن اقدام نماید.شما نیز نظرتان را در مورد نمونه کار های دوربین جی ۴ با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.