۰

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی توشیبا در تلفن هوشمند (HTC One (M9

بازدید 952

جدیدترین اطلاعات در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی از سوی توسعه دهنده رام آن یعنی LlabTooFeR منتشر شده که اعلام داشته این اسمارت فون از یک ماژول وایرلس Broadcom BCM4356 بهره می برد.

xHTC-Logo-HD-AH-6.jpg.pagespeed.ic.3uPYoB0T8j

این ماژول که در نکسوس ۶ گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و Bluetooth 4.1 پشتیبانی می کند و انتظار می رود که عملکردش را در قیاس با نسخه قبلی به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

خبر دیگری که از سوی این کمپانی توسعه دهنده منتشر شده به دوربین اصلی M9 باز می گردد که گفته شده احتمالا مجهز به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی T4KA7 از توشیبا (۱/۲٫۴ اینچ، ۱٫۱۲ میکرون پیکسل) است، و با این تفاسیر، انتظار می رود که این سنسور از لحاظ عملکردی به مراتب بهتر از دو سنسور دوربین تعبیه شده در قسمت پشت بدنه M8 باشد.

همانطور که احتمالا می دانید، کمپانی اچ تی سی پرچمدار آتی خود با نام (One (M8  را در روز دهم اسفند ماه (یک مارس ۲۰۱۵) و حدودا دو ساعت قبل از رونمایی گلکسی S6 و S Edge از سامسونگ در MWC 2015 معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود که نسخه دیگری از این پرچمدار نیز با نام One (M9) Plus رونمایی گردد که احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی Quad HD خواهد بود، در حالی که نمایشگر مدل معمولی آن از نوع ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p است.البته هنوز هیچیک از این مشخصات از سوی کمپانی سازنده تأیید نشده و برای روشن شدن مسأله باید تا ۱۰ اسفند منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.