۰

تلفن هوشمند K4 Note لنوو رسما معرفی شد

بازدید 1020

لنوو مدتی است که به بازار تلفن های هوشمند وارد شده است هرچند که با در نظر داشتن سهم جهانی اش، نمی توان آن را در زمره برترین های این صنعت جای داد اما با این همه، فروش آن روندی ثابت و یکنواخت را طی کرده است.این شرکت حضور پر رنگی در آسیا و به طور مشخص چین و هند دارد و در آنجا محصولات مختلفی را به کاربرانش عرضه می کند. جدیدترین پوستر منتشر شده از سوی این کمپانی خبر از معرفی قریب الوقوع موبایل K4 Note می داد و حالا ظاهرا چنین اتفاقی رخ داده است.

ANTVR-headset-and-Lenovo-K4-Note_1

شرکت مورد بحث امروز از تلفن هوشمند تازه خود به نام K4 Note در هند پرده برداشت. این اسمارت فون مجهز به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p است و از گوریلا گلس سه بهره می برد.

۳ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برای K4 Note در نظر گرفته شده است و توان پردازشی آن از طریق یک چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک تامین می شود که سرعت کلاکی برابر با ۱٫۳ گیگاهرتز دارد.

دستگاه از اندروید ۵٫۱ بهره می برد و رابط کاربری خود شرکت سازنده به نام Vibe UI برایش در نظر گرفته شده است. موبایل جدید لنوو همزمان از دو سیم کارت و استاندارد ارتباطی ۴G LTE پشتیبانی می کند و در قسمت جلویی بدنه آن نیز تعدادی اسپیکر تعبیه شده اند.

حال که صحبت از صدای این موبایل به میان آمد، باید بگوییم که K4 Note از تکنولوژی Dolby ATMOS بهره می برد و سه عدد میکروفون برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی این موبایل ۱۳ مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس هم تصویری هم یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است. این موبایل همچنین از اسکنر اثرانگشت در قسمت پشت بدنه اش بهره می برد و از نظر طراحی کلی هم می توان گفت که بسیار شبیه به Vibe X3 Lite است که چندی پیش در چین معرفی شد.

در واقع می توان آن را همان Vibe X3 Lite خواند منتها با این تفاوت که به جای دو گیگابایت رم سه گیگابایت رم برایش در نظر گرفته شده است.

سه عدد دکمه خازنی شامل Overview، هوم و بک درست در زیر نمایشگر این موبایل تعبیه شده اند. بدنه این گجت فلزی است و به صورت انحصاری از طریق شعبه هند آمازون عرضه می گردد. دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده و با قیمت ۱۸۰ دلار در هند به فروش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید : http://digiato.com/article/2016/01/05/%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-k4-note-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d8%b1%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/#ixzz3wMgU6NUK

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.