۰

اپ استور از مرز ۱۰۰ میلیارد دانلود گذشت

بازدید 1122

05724b77edb21a944eb4a726085d0e3f_XL

اپل امروز در کنفرانس WWDC 2015 علاوه بر رونمایی از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک، iOS 9 را نیز معرفی کرد. تیم‌کوک در نطق اصلی خود در این کنفرانس، آمار شگفت‌انگیزی را از استقبال کاربران نسبت به اکوسیستم‌های این کمپانی ارائه کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تیم کوک – مدیرعامل اپل در سخنرانی امروز خود اعلام کرد که فروشگاه اپلیکیشن‌های این شرکت از مرز ۱۰۰ میلیارد دانلود عبور کرده است. در طول ۷ سالی که از شروع به کار اپ‌استور می‌گذرد اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه بیش از ۱۰۰ میلیارد بار دانلود شده‌اند. این کمپانی همچنین ۳۰ میلیارد دلار به توسعه‌دهندگان پرداخت کرده است. تیم‌ کوک اشاره کرد که هر کاربر iOS بصورت متوسط ۱۰۰ اپلیکیشن را بر روی دستگاه‌های خود نصب می‌کنند. اپل همچنین اعلام کرد که ۵۵ درصد از کاربران مک، بسته‌ی بروز رسانی به سیستم‌عامل OSX 10.10 Yosemite را دریافت و بر روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اند. این در حالی است که تنها ۷ درصد از کاربران ویندوز به نسخه‌ی ۸.۱ بروز رسانی کرده‌اند.

 اپل امروز از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص کامپیوترهای خود با نام OS X El Capitan رونمایی کرد که قرار است به نبرد با ویندوز ۱۰ مایکروسافت برود.اپل همچنین اعلام کرد که مشتریان این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۴، یک میلیارد ابزار مبتنی بر iOS خریداری کرده‌اند. این کمپانی در WWDC سال گذشته از فروش ۸۰۰ میلیون دستگاه مبتنی بر iOS خبر داده بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.