۰

معرفی بهترین هدفون های سال ۲۰۱۴

بازدید 1130

phpf4tqzf

امسال، سال بزرگی برای هدفون‌ها بود با تعداد زیادی دستگاه‌های جدید که هرکدام از آن‌ها ترکیب سبکی درخشان، کیفیت صدایی فوق‌العاده با بهترین ایده‌ها ازنظر طراحی و …. که یکی پس از دیگری از هم پیشی گرفته و پیشرفت روزافزونی همگی را شامل می‌شود. یکی از جسورانه‌ترین‌ها AKG-Y50، همه‌جانبه ازلحاظ صوتی و فنی ATH-M50x، کیفیت بالا و دل‌نشین Sennheiser و استثنای سونی MDR-1A همه و همه رقابتی سخت در بین یکدیگر. با ترنجی همراه شوید.پس از انتخاب نامزدها و بررسی‌های زیاد هدفون‌ها، بعد از گفت‌وگوهای فراوان ۵ انتخاب از بهترین‌ها در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند که در ادامه به هرکدام خواهیم پرداخت.

۱٫Akg – Y50

به نظر می‌رسد هر تولیدکننده‌ای که از تولیدات بقیه ایده گرفته و در کار خود تأثیر دهد به موفقیتی خواهد رسید که تثبیت‌شده است و دانایی و زرنگی خود را به رخ رقیبان می‌کشد. هدفون Akg – Y50 ثمره چنین حرکت بزرگی است که به آن اشاره کردیم. درواقع سطح ساخت‌وساز و کیفیت صوتی این مدل بسیار بالا بوده و باقیمتی حیرت‌انگیز در حدود £۸۰ به فروش می‌رسد. بدنه این هدفون از چرم، پلاستیک براق و فلز تشکیل‌شده که در عین وزنی سبک بسیار شیک و مدرن است. استفاده از آن فوق‌العاده راحت، صدایی ملایم نه کم و نه بسیار زیاد و آزاردهنده، لوگویی بزرگ و زیبا، قدرت چرخش گوشی‌ها تا ۱۸۰ درجه و مقاوم در برابر ضربات ناگهانی و محکم، از مزیت‌های این هدفون است.

Akg

۲٫ Ath – M50x

این هدفون را باقیمت ۱۲۰£ ارائه می‌دهند که از ویژگی‌های آن می‌توان صدایی طبیعی و همه‌جانبه را حتی گوش در حال استفاده، نشنیدن سروصدای اطراف و بدنه‌ای محکم نه خیلی مقاوم نام برد که درعین‌حال یک مدعی بزرگ در بازار به‌حساب می‌آید.گاهی اوقات محصولات فراتر از انتظارات ظاهر می‌شوند و هدفون Ath – M50x نمونه‌ای بارز از این مسئله است. در تجربه‌های صوتی واقعاً می‌درخشد. بطوریکه تمامی فرکانس‌ها در محدوده خاص خود شنیده می‌شوند که با تغییر سبک موزیک این فرکانس‌ها تغییر می‌کنند. این هدفون می‌تواند نمونه‌ای از هدفون‌های مانیتورینگ با بدنه‌ای پلاستیکی و سیم رابطی جداشونده باشد.

Ath

۳٫Philips Fidelio M2Bt

هدفون گوشی جانشین مدل قبل یعنی M1Bt و استفاده از چند ترفند جدید ازجمله پیشانی‌بند از جنس فیبر همراه با NFC جهت جفت شدم با دستگاه‌های سازگار است. صدایی بزرگ‌تر از حد انتظار با کوهی از باس و بیس این هدفون را در برمی‌گیرد و درحالی‌که اتصال بی‌سیم است ساده و قوی به نظر نمی‌آید. بطوریکه گاه و بی گاه قطعی‌هایی بی‌دلیل را به همراه دارد. با بدنه‌ای کوچک و جذاب و ارائه صدایی باکیفیت در جهت بهترین شدن پیش رفته است.

philips

۴٫Sennheiser Urbanite

سن‌های زر هدفنی سوار برگوش با ویژگی‌هایی بارز ازجمله کیفیت ساخت فوق‌العاده، تفکیک صدا به‌صورت کاملاً یکسان بدون پایین آمدن کیفیت، تعادل در رعایت تمامی قوانین صدایی و قیمتی برابر با £۱۵۰ باعث جبهه‌گیری بزرگی نسبت به رقیبان شده است. تمامی این خصوصیات جایی برای توضیح بیشتر نخواهد گذاشت.

Sen

۵٫ Sony Mdr – ۱A

هدفون سونی کوچک‌تر، سبک‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر نسبت به گذشته از شرکت ”پرستیژ” قادر به ارائه صدا با وضوح‌بالا و پوشش Mp3 استاندارد و پخش بهترین صدا باکیفیت Wav 24 است.از لحظه‌ای که شما پلاگینی را اجرا و موزیکی را پخش می‌کنید تا زمان خستگی از آن کیفیتی استثنایی خواهید شنید. در این هدفون فرکانس‌های پایین به‌خوبی شنیده نمی‌شوند و قدرت زیادی در پخش فرکانس‌های بالا دارد. اصطلاح (اعتبار) برای این محصول تا زمانی که مدلی پیشرفته‌تر از آن ارائه شود مورداستفاده قرار می‌گیرد – اعتبار سونی هدفون Mdr – ۱A

Sony

منبع:pocket-lint

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.