۰

فروش آنلاین کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی برای اولین بار

بازدید 1045

4680cd8a841e55ed657552eb7edbc6f9_XL

شرکت آرسام برای اولین بار در ایران کالاهای دیجیتال همراه را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. در این فروشگاه شما می‌توانید موبایل تبلت و نوت بوک را به صورت اقساطی سفارش دهید.

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان می‌توانند تعداد اقساط هر کالا را بسته به شرایط مورد نیاز خود مشخص کنند و بعدا اقدام به خرید نمایند.

از قابلیت‌های این سیستم می‌توان به محاسبه مقدار هر قسط اشاره کرد، این بدان معنا است که مشتریان با انتخاب تعداد اقساط هر کالا مقدار هر قسط را می‌توانند ملاحظه کنند و در صورت مناسب بودن با شرایط اقتصادی خود خرید کنند.

نکته قابل توجه این است که نه تنها مشتریان می‌توانند اقساط خود را به دلخواه انتخاب کنند، بلکه می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با حداکثر ۱۲ قسط هم خرید کنند. برای دوست‌داران فناوری این سیستم کمک بسیار زیادی می‌تواند انجام دهد.

rsam

شرکت آرسام در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و با بگارگیری افراد متخصص فروش کالاهای دیجیتال همراه را به صورت اینترنتی شروع کرد. در ابتدا تمرکز این شرکت بر روی واردات تبلت بود، ولی به دلیل نیاز هرچه بیشتر کاربران به کالاهای دیجیتال همراه این شرکت در سال ۱۳۹۳ سبد کالای های خود را تکمیل کرد و با واردات نوت‌بوک و موبایل سعی کرد نیاز کاربران را هرچه بیشتر تامین کند در نیمه دوم سال جاری با راه اندازی سیستم اقساطی این شرکت تحولی بزرگ در فروش آنلاین کالاهای دیجیتال به وجود آورده است.

این اولین بار است که یک فروشگاه اینترنتی فروش اقساطی به صورت آنلاین را در ایران به وجود می‌آورد امید است که با این سیستم کاربران بتوانند از دنیای فناوری عقب نمانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آرسام به نشانی www.rsam.ir مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.