۰

لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید خود رونمایی کرد

بازدید 957

اخیرا لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید خود با ویندوز ۱۰ در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی کرد. محصولات جدید از سری یوگا و Mliix این شرکت و جزو دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده هستند. در ادامه همراه نیوزآی تیباشید تا نگاهی به لپ‌تاپ‌های جدید معرفی شده بیندازیم.

MIIX310_07_-1

یوگا ۷۱۰، یکی از لپ‌تاپ‌های جدید لنوو است که با صفحه‌نمایش‌های ۱۱ اینچی و ۱۴ اینچی عرضه خواهد شد. هر دو مدل، دارای صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p IPS، رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت خواهند بود. مدل کوچک‌تر، پردازنده‌های اینتل Core m (تا m5) و گرافیک‌های اینتل یکپارچه خواهد داشت؛ این درحالی است که مدل بزرگ‌تر، دارای پردازنده‌های اینتل Core i (تا i7) و گرافیک‌های Geforce 940MX خواهد بود.

کیبورد یوگا ۷۱۰ مانند سری یوگا، به‌طور ۳۶۰ درجه می‌چرخد و به شما اجازه می‌دهد تا یکی از حالت‌های لپ‌تاپ، پایه و تبلت را انتخاب کنید. قیمت مدل ۱۱ اینچی  از ۴۹۹ دلار و مدل ۱۴ اینچی از ۷۹۹ دلار شروع خواهد شد و از ماه می آینده برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

YOGA71011-inchinsilver_laptopmode-710x434

Flex 4 ( یوگا ۵۱۰ بین‌المللی) در مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی در دسترس خواهد بود. بعضی از مشخصات آن‌ (صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p، هشت گیگابایت رم، پردازنده‌ی Core i7 و اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت) همانند یوگا ۵۱۰ است اما کارت گرافیک آن، ای‌ام‌دی Radeon R7 M460 خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه از آوریل با قیمت ۵۹۹ دلاری برای مدل ۱۴ اینچی و ۶۹۹ دلاری برای مدل ۱۶ اینچی برای خرید در دسترس قرار بگیرد.

ارزان‌ترین لپ‌تاپ معرفی شده توسط لنوو، Mliix 310 با قیمت ۲۲۹ دلاری است که دارای یک پردازنده‌ی اینتل اتم X5 8300 با گرافیک یکپارچه می‌باشد. از دیگر مشخصات آن، می‌توان به یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی (رزولوشن تا ۱۰۸۰p)، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC اشاره کرد. همچنین مدلی نیز وجود دارد که از LTE پشتیبانی می‌کند اما لنوو هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.